27 Ağustos 2011 Cumartesi

Kaşar peynirli Patates Püresi


Bir önceki postta vermiş olduğum Kremalı körili tavuk yemeğimizin patates püresini de paylaşıp,Nefis Ezogelin Pilavını da sizlere sunduktan sonra,güzel bir tatlı postu hazırlamayı düşünüyorum ve ardından da tabi ki güzel bir bayram geçirmeyi planlıyorum.Ölçü vermiyorum kişi sayısına göre hazırlayabilirsiniz.

Malzemeler:

  • Patates 
  • Kaşar peyniri rendesi
  • Tuz,karabiber
  • Tere yağ
Yapılışı:
  • Patatesleri haşlayın ve ezin.
  • Tencereye tere yağı alın patatesleri kavurun.
  • Rendelenmiş kaşar peyniri ve tuz ilave edin.
  • Karabiber serpiştirerek servis edin.

5 yorum :

  1. yemeğe lezzetını veren biraz da gorunumu,ne kadar güzel gorunuyor,ellerıne sağlık canım,ıyı bayramlar...

    YanıtlaSil
  2. Bahar'cım ellerine sağlık sunum çok şık olmuş öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine saglik Bahar'cigim, ne guzel olmustur o simdi.

    Guzel bir hafta sonu diliyorum, sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
  4. fotoğraf çok cici Bahar. lezzet akıyor sanki. ellerine sağlık. Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Sevgil Bahar, sunumun çok hoş olmuş. Eline sağlık,sevgilerle

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.