16 Ağustos 2011 Salı

Fırında Kabak Kızartma




Kabağı hiç fırında kızarttınız mı?Nefis oluyor tavsiye ederim.Ölçü vermiyorum dilediğiniz kadar hazırlayabilirsiniz.Ben 3 adet kabak ile hazırladım.

Malzemeler:
  • Küçük ince Kabak
  • Zeytin yağ
  • Tuz,karabiber,pul biber,nane,kimyon,kekik vs...
Üzeri için:
  • Sarımsaklı yoğurt (isteğe bağlı yada domates sosu)

Yapılışı:
  • Kabakları temiz yıkayın ve yarım ay şeklinde dilimleyin.
  • Tuz,zeytin yağ,karabiber ve diğer baharatlar ile harmanlayın.
  • Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yada yapışmayan bir fırın kabına boşaltın.
  • 220 derece fırında kızarana kadar pişirin.
  • Sarımsaklı yoğurt ve ya domates sosu ile servis edin.


6 yorum :

  1. mmm nefis görünüyor baharcım:)
    ellerine sağlık...
    patatesi çok yapıyorum fırında ama,hiç kabak gelmemişti aklıma.
    denenmeli mutlaka...
    not alındı...
    sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
  2. ben sık sık yaparım ve umulmadık bir lezzeti oluyor.Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Fırın poşetinde hazırlıyorum nadiren de olsa ama en çok salatasını seviyorum:))

    Ellerine sağlık baharcım

    YanıtlaSil
  4. Kabağı evde sadece ben sevdiğim için çok fala tüketilmiyor.Ama kendim için denemem lazım diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  5. Bende sık yaparım böyle fırında,çok sağlıklı hemde,pratik oluyor.
    Bol yoğurtlu nasılda güzel oluyor ama..))
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  6. ben tost makinesinde yapmıştım. bundan sonra fırında deneyeceğim. süpermiş

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.