28 Ağustos 2013 Çarşamba

Fantalı Kek


Ne zamandır Kek hazırlamayınca bugün neyli hazırlasam diye epey bir düşündüm.

Ve sonunda sade bir kek yapmaya karar verdim.İçerisine Fanta ekleyerek hazırladım.Süt,yoğurt yerine bu ara en sık kullandığım yöntem.

Denemenizi öneririm.Keyif dolu günler diliyorum.


Malzemeler:

  • 2 yumurta
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 1 su bardağı Fanta
  • 1 paket kabartma tozu
  • Yarım tüp Dr.Oetker Sıvı vanilya
  • 1 çay bardağı hindistan cevizi
  • 2 su bardağı + 1 yemek kaşığı un

Yapılışı:
  • Toz şeker ve yumurtaları derin bir kaba alın.
  • Mikser ile 5 dk çırpın.
  • Fanta ve sıvı yağ ekleyin karıştırın.
  • Diğer malzemeleri de ilave ederek kek hamurunu tamamlayın.
  • Yağlanmış kek kalıbına dökün 150 derece fırında pişirin.
  • Kek soğuduktan sonra çıkarın ve dilimleyerek servis edin.




Gürallar ArtCraft ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz. 

Keramika ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz.

13 yorum :

  1. merhaba sıvı vanilya yerine normal vanilya olmazmı acaba .Bu arada kek harika ellerine saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur tabi 2 paket ekleyebilirsiniz.Sıvı vanilya yı büyük marketlerde rahatlıkla bulabilirsiniz.

      Sil
  2. 2 yumurta ile müthiş olmuş. Kek kalıbı küçük mü? Ben 4 yumurta ile çaylıkek yaPıyorum diğer malzemeler aynı. Sadece fanta yerine çay suyu .. Kek kalıbı ölçüsünü o yüzden sordum. Afiyetler olsun.. :)) her zamanki gibi fotolar çok şık..

    YanıtlaSil
  3. Aaaa fantali kek...hic duymamistim - mutlaka denemeliyim... Ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık :)sizi izlemeye aldım bende beklerim sevgiler:) http://birfiskelezzet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Baharcım merhaba, uzun zamandır blogunu ziyaret edemedim. Benim için değerli blogcu arkadaşlarımdan birisin. Facebooktan takip ediyordum seni, ama bir ara facebook hesabımı kaptırdım abuk sabuk şeyler yapmışlar benim adıma hediyeler falan istemişler her yerden böyle kötü bir durum atlattım ama sonra vazgeçtiler her halde hesabımı bana bıraktılar çok şükür. Tariflerin, sunumun, çok güzel bayılarak bakıyorum, çok beğeniyorum blogunu. Çok öpüyorum seni, sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. fanta fikri çok ilginçmiş tam olarak ne işe yarıyor acaba? asitli olduğu için soda görevi mi görüyor.. ben vanilya çubuklarından kendim hazırlamıştım vanilyalarımı onu kullansam nekadar kullanmam gerekir?
    bu arada çok lezzetli gözüküyor=)

    YanıtlaSil
  7. fanta fikri çok ilginçmiş tam olarak ne işe yarıyor acaba? asitli olduğu için soda görevi mi görüyor.. ben vanilya çubuklarından kendim hazırlamıştım vanilyalarımı onu kullansam nekadar kullanmam gerekir?
    bu arada çok lezzetli gözüküyor=)

    YanıtlaSil
  8. yaptım yaptım süper oldu!
    tarifin emeğin ve cesaretlendirici teşviklerin için bir kez daha teşekkür ederim..
    ♥NK

    YanıtlaSil
  9. fantalı kekini yerim yerim, seni de öperim:)))))

    YanıtlaSil
  10. Biz öğrenciyken ev arkadaşım evde fanta gazoz ne varsa onunla kekler pişirirdi hem de ocak üzerinde pişen kek tencereleriyle..Çok da lezzetli olurdu..O nedenle lezzetini tahmin edebiliyorum..ELlerine sağlık bana nostalji yaşattın..

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.