3 Nisan 2012 Salı

Tavuklu Makarna


Makarna,kim hayır diyebilir ki?Genelde öğlen öğünlerinde sebzeli,kıymalı,yoğurtlu her türlüsünü tercih ediyoruz.Hem lezzetli hem de doyurucu bir besin.Çocuklar özellikle çok seviyor.Tavuklu ve sebzeli bu makarna da çok nefis olur.Denemenizi tavsiye ediyorum.

Malzemeler:

  • Yarım paket makarna
  • 1 küçük haşlanmış tavuk göğüs eti
  • 1 demet dere otu
  • 5-6 dal marul yaprağı
  • 1 limon suyu
  • Tuz
  • Pul biber,karabiber
  • 1 türk kahve fincanı zeytin yağ

Yapılışı:
  • Makarnayı tuzlu suda haşlayın ve süzün.
  • Tencereye zeytin yağını alın ve makarnayı kavurun.
  • Soğuması için bir kenara alın.
  • Haşlanmış tavuk etlerini elinizle ayırın ve makarnaya ekleyin.
  • Dereotunu ince kıyın.
  • Marul yapraklarını yıkayın ve doğrayın.Limon suyunu ekleyin.
  • Baharatlarını ekleyin ve makarnayı harmanlayın.
  • Servis tabağına alın.

12 yorum :

  1. ELLERİNE SAĞLIK CANIM.
    ALDIM BİRİSİNİ:))

    YanıtlaSil
  2. Makaranın hepsine varım.
    Bu görüntü bir harika ama
    Ellerine sağlık
    İyi haftalar

    YanıtlaSil
  3. farklı bir tarif, makarna ve tavuğu bir arada denemedim hiç. eline sağlık. sevgilerle...

    YanıtlaSil
  4. çok severim. ellerinize sağlık. Çaldım bi kasesini:))

    YanıtlaSil
  5. çok pratik bir tarif.özellikle çalışan bayanlar için iyi bir alternatif. ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  6. ellerıne saglık goruntusu super....

    YanıtlaSil
  7. Bende makarnayaı salata ieklinde yeşilliklerle yemeyi çok seviyorum. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. MAKARNANIN HER TÜRLÜSÜNE BAYILIRIM :) ELLERİNİZE SAĞLIK .BORCAM DELİSİYİM BEN.O NASI DELİLİK DEMEYİN OLUYORMUŞ..:)
    KASELERİNİZE GÖZ KOYDUM :)SEVGİLER

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Süper görünüyor..Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  11. Bayilirim :-))
    iyi ettinde yaptin
    ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  12. kesinlikle ben hayır diyemem :) ellerine sağlık güzel olmuş sevgiler

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.