23 Haziran 2011 Perşembe

15 dk'da Çiğ Köfte


Bugün sizleri nefis bir ürün ile tanıştırmak istiyorum.Günlerdir aklımdan geçen çiğ köfte ile buluştuk:)Bu tarz ürünlere çok merakım yoktur aslında  ama Bim'in kalitesine inandığım ve ürünlerine güvendiğim için görünce hadi bakalım bir deneyelim dedim ve gerçekten çok beğendim.15 dk'da nefis çiğ köfteler hazırlayabilir misafirlerinize ikram edebilirsiniz.Fiyatı ise o kadar uygun ki şaşıracaksınız.

Malzemeler:
  • 1 paket Patatesli Çiğ Köfte Karışımı
  • 3 su bardağı ılık su
  • 1 kahve fincanı sıvı yağ
  • Karışık salça (domates ve biber salçası)yeteri kadar
  • Dilerseniz pul biber

Yapılışı:
  • Paketi kaba boşaltın ve 3 su bardağı ılık suyu ekleyin.
  • 10 dk dinlendirin.
  • Salça ekleyin yoğurun.
  • 1 kahve fincanı sıvı yağ ilave ederek tekrar yoğurun ve şekil verin.
  • Çiğ köfteler hazır afiyet olsun.




14 yorum :

  1. Görmüştüm ama denemeye cesaret edemedim şimdi yazdıklarını okuyunca hemen denemeye karar verdim. Nefis olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. süper baharcım acil durumlar için çok iyi:) bende çok severim çiğköfteyi bazende nerden aklıma gelirse hemen canım çekiverir:) mutlaka deneyeceğim ellerine sağlık öpüyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. hiç görmedim ama degişik ve pratik gözüküyor.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  4. aslında hazır ürünlere çok sıcak bakmama rağmen bazı durumlar için alternatif olabilir hani kriz anında paketi açınız gibi çünkü hastasıyım

    YanıtlaSil
  5. Hımm süper görünüyor. Fakat yinede hazır harçlara karşıyım . Ev yapımı ciğ köfte gibisi yok :)

    YanıtlaSil
  6. canım bunu hiç gormedim bizim evlerde yaptıgımız patateslı kofteye benzıyor,zaten etlı çig kofteyi sevmem bu tam benlık ellerıne sağlık nefis

    YanıtlaSil
  7. çok da nefis gözüküyor..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Hayat ne kadar kolaylaşıyor. Acil durum için iyidir. İnşallah çok acı değildir. İyi yanı et yok içinde.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Canım ellerine sağlık ben de bu ürünü gördüm fakat tadına güvenememiştim demek güzel oluyor muhakkak deneyeceğim sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha.
    Estou encantada com tantas receitas deliciosas.
    Tudo de bom!!!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ✿•˚。
    ° 。✿ °° 。
    ●/✿
    /▌
    / \ 。 ✿

    YanıtlaSil
  11. Hiim ellerine saglik canim, bir haylidir canimda cekiyordu dogrusu, sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Harikaa görüntü pratik lezzetler hazır ama olsun arada olur hazırı ondan bişeycikler olmaz:)
    Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. Benimde birkaç defadır gözüme çarpıyor bu paket:))
    Ama satın almayı hiç düşünememiştim:))

    Ellerine sağlık
    Afiyet olsun

    YanıtlaSil
  14. aa harika bende almıştım, ani gelen misafirimolursa yaparım diye ama hiç yapmadığımdan ve kimseden de duymadığımdan cesaret edemedim..aylardır duruyor..tarihi geçmediyse ilk iş denemek

    sevgiler

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.