29 Ocak 2012 Pazar

Turşulu Mor Lahana Salatası


Mor lahana salatasını hemen hemen herkes yapıyor sanırım,bir kaç ekleme yaparak biraz değişik bir salata çeşidi daha çıkarmış oldum.


Malzemeler:
  • 1 adet (küçük ) mor lahana
  • 1 su bardağı rendelenmiş salatalık turşusu
  • 1 su bardağı konserve mısır
  • 3 yemek kaşığı mayonez
  • 2 diş sarımsak
  • 1 kase (büyük) yoğurt

Yapılışı:
  • Mor lahanayı rendenin iri tarafı ile rendeleyin.
  • Rendelenmiş salatalık turşusu ve konserve mısırı ekleyin.
  • Sarımsakları ezin yoğurt ve mayonez ile karıştırın.
  • Bütün malzemeleri iyice karıştırarak servis tabağına alın.

12 yorum :

  1. bende yaparım ama bu şekilde de daha lezzetli olmuştur ellerine emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık.Çok güzel görünüyor. Rengine de bayıldım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. bnde mısır koyuyordum fakat hiç turşu koymamıştım bir de böyle deniyim bakalım:) ellernize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. çok pratik bir salata

    bende mor lahananın turşu haliyle yapıyorum yoğurtlusunu

    birde bunu deniyim bakalım :)

    eline sağlık olsun

    YanıtlaSil
  5. rengi zaten yermisin beni demiyor :-)
    ye beni ye beni diyor :-) hahaa selamlar canim

    YanıtlaSil
  6. salata dedin mi akan sular durur benim için,elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Renkler harika, emeğine ve ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık ama neden artık bu güzel tarifleri kopyalayıp saklayamıyoruz:((

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel görünüyor, pembiş pembiş. Ellerine sağlık olsun canım.

    YanıtlaSil
  10. Turşulu denememiştim, lezzet kattığına eminim. Birde böyle deniyim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Çok severim bu salatayı, turşu rendeleyerek hiç yapmadım ama deneyeceğim. Ellerine sağlık canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Çok lezzetli ve hafifti, ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.