23 Ocak 2012 Pazartesi

İzmir'li Bloggerlar Çay Daveti


İzmir'de çok fazla etkinlik olmadığı için çok sık görüşemiyoruz tabi.En son Kahvaltı etkinliğinde bir araya gelip bol bol muhabbet etme imkanı bulmuştuk.
Daha sık görüşmek adına ayda bir de olsa ev buluşmaları gerçekleştirmek için ilk adımı atmak istedim.
Geçtiğimiz hafta Çarşamba günü benim için epeyce bir telaşlı geçti.Her zaman misafir ağırlarım ama hiç bu kadar heyecan içinde değildim.
Ama konu blogger'ları ağırlamak olunca pek de kolay olmuyor tabi.Herkes bu işin erbabı sayılır.O yüzden pek bir zor olsa gerek dedim kendime.
Bir kaç gün öncesinde ikram listesi hazırlandı,eklemeler yapıldı,çıkarmalar yapıldı en sonun karar verildi neler olması için.
Arkadaşlarım da katkıda bulununca, soframız bol çeşit ile zenginleşti.Vakit nasıl geçti anlamadık.Herkes o kadar candan o kadar muhabbet doluydu ki konudan konuya atladık.
Her güzel şeylerin de bir sonu var tabi ki,kalkma vakti geldiğinde sanki zaman su gibi akıp geçti.Günün sonunda anladığım tek şey,ortak hobilere sahip insanlar nerede ve nasıl olursa olsun zamanın keyfini her zaman çıkarmayı bilen kişilerdir.Tıpkı bizler gibi:)Ben sizlere doyamadım,bu keyfin devamı nasipse Şubat ayında Sevgili Bediş'imin evinde olacak.Orada tekrar buluşmak üzere.Her şey için çok teşekkürler.






TURŞULU MOR LAHANA SALATASI



TAVUKLU ARPA ŞEHRİYE SALATASI

NOHUT SALATASI


TAZE FASULYE,KURU BİBER HAŞLAMA


PEYNİRLİ PUF POĞAÇA


HAŞHAŞLI KREMALI REVANİ


HAŞHAŞLI PRENSES TATLISI


HİNDİSTAN CEVİZLİ BROWNİ KURABİYE








Bu kurabiyeler ocak üstü kalıplar ile yapılıyor ve kalıplar Bulgaristan'dan temin ediliyormuş.Ben de bu kalıplardan arıyorum bana temin edebilecek varsa mail atarsanız sevinirim.Çok mutlu olurum.







Sevgili Handan'ın (Pudra tozu) kızım ve benim için getirmiş olduğu hediye.Bu kış üşümek yok artık.Çok teşekkürler Handan'cım.Keyifle kullanıyoruz.


Sevgili Hatice hanımın (Örgü çantam)benim için ördüğü fular,çok teşekkürler,en sevdiğim renk beyaz.Keyifle kullanıyorum.Emeğinize sağlık.


Sevgili Hatice hanımın (Örgü çantam)prensesim için ördüğü çok şık çanta.Prenses çok beğendi.



Sevgili Dilek hanımın (Ihlamurcum) kendi elleri ile prenses için hazırladığı nefis kurabiyeler.Benim için ise beyaz,çok şık kocaman bir servis kasesi.Teşekkürler,keyifle hazırlayacağım davet masalarımın en güzel yerinde olacak.


Sevgili Serap ablacığımın (Lezzetli somunlar)hediyesi,ayrıca ekşi maya getirmiş çok teşekkürler Serap ablacım.Senin kadar güzel ekmek yapamasam da deneyeceğim.

Tarifler her zaman ki gibi sıra ile blog da yayınlanacak.Takipte kalın...
Sevgiyle kalın...

41 yorum :

  1. cnm ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel..tel şehriye salatası yazmışsın ama arpa şehriyeyle karışık sanırım veya ben mi yanlış gördüm:))cnm mümkünse ilk önce haşhaşlı prenses tatlısının tarifni versen bende hemen denesem:))

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel, ne zengin bir sofra. Hepinizin eline sağlık.
    Muhabbetiniz daim olsun :)

    YanıtlaSil
  3. canım çook güzeller hediyeleri güle güle kullan.
    masa muhteşem.
    :)))))))

    YanıtlaSil
  4. Bu güzel sofrada bulunma şansına erişmiş birisi olarak, herşey mükemmeldi,Baharcım.En kısa sürede tekrar birlikte olmak ümidiyle, sevgiler

    YanıtlaSil
  5. neye ayılıp bayılsam karar veremedim:)herşey birbirinden nefis,hepinizin ellerine sağlık baharım.hediyelerin de çok güzel güle güle kullan tatlım.
    benim de en sevdiğim renk beyazdır biliyormusun:)
    çoook öperim seni

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir gündü, bize evini açtın emeğini koydun ortaya birbirinden güzel tarifleri döktürdün maşallah:) Senşn gibi küçük meleğin de bizleri çok iyi ağırladı güler yüzünü eksik etmedi hep bizimleydi:) Çok teşekkğrler bahar güzel hatırlanacak anlar bıraktırdın bizlere:) Prenses tatlısına aşık oldum tarif yayınlandığı gün yapacağım beklemedeyiz.

    YanıtlaSil
  7. eminim çok keyifli bir birliktelik olmuştur. bu kadar keyifle izlediğim bloggerlar olduktan sonra hepinizin elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Bir kuş sütü eksik.Ellerine sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Bir gün böyle birseyi Almanya`da diliyorum :-) Muhtesem olmus canim...Ellerine saglik bayagi yoruldun sanirim...

    YanıtlaSil
  10. biz bunları yapanların fotoğraflarını da görsek olmaz mı :) çok imrendim şimdi bak.... harikasınız Bahar, bravo! diğer şehirlerdekilere örnek olsun :) ellerinize sağlık hepinizin.

    Leyla'nın Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  11. Kıskandım sizi ne güzel bir sofra hepinizin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. muhteşem bir masa,emeği geçen herkesin ellerine sağlık,hediyelerini güle güle kullan.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Herşey çok güzel olmuş, hediyelerini de güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  14. Hepsi birbirinden güzel,ama en güzeli dostlarla paylaşabilmek.Herkesin eline, gönlüne sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Baharcim tadi damagimda kaldi hem sohbetlerin hem elinin lezzetini gecirdigin ikramlarinin. Bir sonraki bulusmayi iple cekiyorum, sevindim yakin bir tarihte olmasina :) Emegine, yuregine saglik tatlim. Opuyorum.

    YanıtlaSil
  16. Herşeye bayıldım emme bu TAZE FASULYE,KURU BİBER HAŞLAMA sı nasıl oluuu onu merak ettim bacım .Arz ederim :)

    YanıtlaSil
  17. Sofra muhteşem,hediyeler harika
    blogcanlar paha biçilemez:)
    bunun üzerine yazacak kelime bulamıyorum baharcım:)
    Dostluklarınız daim olsun ,herkesin ellerine emeklerine sağlık,herşey harika olmuş doğrusu.
    öperim seni canım..

    YanıtlaSil
  18. Sofra muhteşem,hediyeler harika
    blogcanlar paha biçilemez:)
    bunun üzerine yazacak kelime bulamıyorum baharcım:)
    Dostluklarınız daim olsun ,herkesin ellerine emeklerine sağlık,herşey harika olmuş doğrusu.
    öperim seni canım..

    YanıtlaSil
  19. hersey harika olmus herkesin ellerien saglik

    YanıtlaSil
  20. merhaba çok güzel şeyler bunlar bende yenı blog actım ama ne nasıl çok fazla bılmıyorum daha bende izmirde oturuyorum tanısmak ısterım

    YanıtlaSil
  21. Harika bir masa... güzel sohbetler...ne kadar şanslısınız...elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  22. Allah muhabbetinizi bozmasın tatlım. Umarım çok güzel dostluklar kurarsınız. Herşey harika olmuş seninde gelen tüm dostlarımında ellerine sağlık hepinize afiyet bal olsun. Daima güzel sofralarınız olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  23. ayyy bu nasil güzel bir sofra ellerine saglik canim yaa suan yeni yemek yedim karnim tok aslinda ama görünce yine istahim acildi hahaah :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  24. sofra harika lezzetler harika senin ve emeği bulunanların ellerine sağlık baharcım. hediyelerinizi de güle güle kullanın:) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  25. İzmirli hemşerilerimi ne güzel ağırlamışsınız.Ellerinize kollarınıza sağlık.İkramlar çok güzel görünüyor :)
    Dostluğunuz daim olur inş.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  26. Hiim masallah masallah, her sey cok güzel yapanlarin katilanlarin ellerine saglik canim,

    sevgiler....

    YanıtlaSil
  27. Muhteşem bir masa muhteşem konuklarla daha da muhteşem olmuş.
    Ellerinize emeklerinize sağlık.Afiyet bal şeker olsun.Sefanız olsun,sevgili bloger arkadaşlarım:)
    Baharcım,sabırsızlıkla tarifleri bekliyoruz.Tüm lezzetler de çokk güzel.Ama ceviz kurabiyesi ilgimi çekti,gerçekten ceviz gibi duruyor:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  28. Allah içinize sindirsin arkadaşlar.O gün gönlüm sizinleydi ama gelemedim.Sonrakilere inşallah.Hepinizin ellerine sağlık.Hediyelerini de güle güle kullan canım.Kızın da herkesin gönlünü fethetmiş :))

    YanıtlaSil
  29. Emeğinize sağlık, herşey muhteşem görünüyor. Bütün tarifleri bekliyorum ama "taze fasulyeli-kuru biber haşlama" özellikle dikkatimi çekti. Hediyelerinizi güle güle kullanın, hepsi özenle hazırlanmış. Güzel buluşmaların, bereketli sofraların, dostlukların devam etmesi dileklerimle....
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  30. Eweeeett face de fotoları görmüş ve uzun süre kendimize gelememiştik bu muhteşem masa yüzünden. Ellerine sağlık canım başta senin ve ikram getiren diğer kişilerin. güzel bir buluşma olmuş.

    YanıtlaSil
  31. Hepsi birbirinden güzel ve özel bir menü yapan ve emeği geçen tüm dostların ellerine sağlık ne güzel bir araya gelebilmek sevgiler

    YanıtlaSil
  32. Ne kadar güzel olmuş biraraya gelip, paylaşıp, hoşça vakit geçirmeniz.
    Masaya ne denilebilir ki, hepsi birbirinde güzel ve lezzetli görünüyor. Ellerinize sağlık.
    Size ve tüm katılan- katılamayan İzmirli bloggerlara sevgiler...
    Görüşmek dilğiyle...

    YanıtlaSil
  33. ayayayaa ben nasıl kaçırmışım böyle bir blogu hemen linklere gidiyor:)

    sofra muhteşem cevizler gerçek gibi çok şirinler.
    kolya gelsin selamlar.

    bu gün star da izmir sofram da
    lorlu kurabiye yaptı hanım tarifi deftreime yazdım :))

    YanıtlaSil
  34. Baharcım çok güzel bir gündü. Ev sahipliğin de hazırladığın ikramlar da harikaydı. Emeklerin için çok teşekkürler. Bu güzel çay sofralarından birine misafir olabildiğim için mutluyum. Tatlı kızını da öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  35. o ocak üstü kalıplardan ben de arıyorum, bir arkadaşımızın annesi bize kurabiye yapar gönderir hep ama o kalıplar artık üretilmiyor dedi en son... bulursanız bir şekilde lütfen haber verin, çok aklım kaldı o kalıpta... bu arada ellerinize sağlık hakikaten çok uğraşmışsınız kıymetli misafirleriniz için, çok güzel duruyor hepsi...

    YanıtlaSil
  36. Hepsi bir birinden guzel
    Afiyet olsun.Ceviz kurabiye kaliplarini ben amerikada buldum firinda pisiyor ocak ustu gormedim onuda merak ettim .
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  37. Ben bu toplantıyı kaçırmışım gal,ba ...olmak isterdim..ellerine sağlık hepsi çok güzel..sevgiler.

    YanıtlaSil
  38. Ben bu buluşmayı kaçırmışım demek ki..ellerinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  39. Merhabalar;
    Öncelikle sitenize bayılıyorum,yaptığınız herşey birbirinden nefis görünüyor.Sizden bir ricam var haşaşlı prenses tatlısının tarifinide paylaşabilirmisiniz.haşhaşlı bi muhallebi yapmayı çok istiyorum fakat güvenilir bir tarifim yo.şimdiden çok teşekkür ederim.
    gamze can

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gamze hanım çok teşekkürler.
      Tarifi sanırım sütlü tatlılar bölümünde göremediniz link veriyorum
      http://cafeportakal.blogspot.com/2012/02/hashasl-prenses-tatls.html
      sevgiler

      Sil
  40. sevgili bahar hanım;
    blogunuzu dün keşfettim ve çok beğendim, ellerinize sağlık tüm tarfileriniz için
    hala o kalıplardan arıyor musunuz bilmiyorum ama , arıyorsanız;
    http://magaza.hammaddeler.com/Patisse-Ocak-Ustu-Kurabiye-Tavasi-19lu-2697,PR-9550.html
    sevgilerle...

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.