1 Ocak 2012 Pazar

Kereviz Salatası



Bir yılı daha geride bıraktık.2012 yılının herkes için hayırlı olmasını diliyorum.Her şey gönlünüzce olsun.Yılın ilk tarifi de Kereviz Salatası olsun:)Kereviz sevmeyenlerin bile severek yiyeceği bir salata.Yepyeni tarifler ile bol bereketli bir yıl olur umarım.

İyi Seneler...

Malzemeler:
  • 1 orta boy Kereviz
  • 1 kase yoğurt
  • 3 yemek kaşığı mayonez
  • 2 diş sarımsak
  • Tuz
  • Ceviz(isteğe bağlı)


Yapılışı:
  • Kerevizin kabuklarını soyun ve kararmaması için limonlu suda bekletin.
  • Sarımsakları ezin ve yoğurt ile karıştırın.
  • Tuz ve mayonez ekledikten sonra kerevizi içerisine rendeleyin.
  • Bütün malzemeyi karıştırın servis tabağına alın.
  • Dereotu,ceviz veya maydanoz yaprakları ile süsleyin.



Keramika ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz.

11 yorum :

  1. Mutlu yıllar ..Güzel tarifleriniz ile birlikte...

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.
    Mutlu,huzurlu,sağlıklı geçecek güzel bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bahar hanım, çok zarif düşünmüşsünüz. Eminim lezzetleride harikadır. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. çok şık..ellerine sağlık canım..sevgiler,mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  5. çok seviyorum bende kereviz salatasini, ama ben findikla yapiyourm :) Seninkide guzel gorunuyor. ellerine saglik :) sunumun harika :) Ben su sunum isini bi beceremiyorum ya

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir sunum olmuş canım.ellerine sağlık.mutlu seneler.

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık baharcım:)
    çok güzel görünüyor..
    hayırlı seneler...

    YanıtlaSil
  8. Paylasım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık,harika bir sunum olmuş.

    YanıtlaSil
  10. çok sevdiğim bir salata serviside çok şık olmuş ellerine emeklerine sağlık.hayırlı seneler...

    YanıtlaSil
  11. Canım,
    yeni yıla çok yakışan bir tarif olmuş. Sunumuna bayıldım.
    Yeni yılda tüm güzelliklerle buluşman dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.