27 Ocak 2012 Cuma

Taze Fasulye-Kuru Biber Haşlama


İzmir'li bloggerlar çay davetinin tarifleri biraz gecikti,malum hediye çekilişimiz devreye girince tarif postlarına biraz ara vermek zorunda kaldım.Hediye çekilişimiz devam ederken tarifleri de bekletmeden paylaşmaya çalışacağım.Çay davetlerinde genellikle yaptığım bir salata,mutlaka tavsiye ediyorum.

Malzemeler:

  • 1  kase (çorba) haşlanmış taze fasulye
  • 1  kase (çorba) haşlanmış kuru biber
  • 1 çay bardağı zeytin yağ
  • 1 çay bardağı domates sosu
  • Tuz
  • 2 diş sarımsak
  • 1 büyük kase yoğurt

Yapılışı:
  • Zeytin yağını tencereye alın.
  • Domates sosunu ekleyin bir kaç dakika kavurun.
  • Haşlanmış kuru biber ve haşlanmış taze fasulyeyi ekleyin.
  • Tuz ilave edin ve kısık ateşte 10-12 dk kadar pişirin.
  • Soğuduktan sonra sarımsaklı yoğurt ile servis edin.

10 yorum :

  1. ellerine saglik canim benim...yine cok güzel bir tarif vermissin...resimler de zaten her zamanki gibi natürel ve cok hos :-)

    YanıtlaSil
  2. Ben bunun tadına doyamamıştım, süperdi.

    YanıtlaSil
  3. harika gözüküyor canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. çok değişik geldi denemek lazım.
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Valla gecenin şu yarısında kalori malori dinlemeden ekmeğimle çok pis dalasım geldi.Yarın hemen yapıcam. Ah şu yemek blogları yok mu?:)

    YanıtlaSil
  6. Bu ne kadar lezzetliydi, şimdi, bile canım çekti. Serap ablanın ekmekleriyle birlikte nefisti :)

    YanıtlaSil
  7. domates sosu hiç aklıma gelmemişti bizde sık sık yaparız kuru biber haşlamasına aşığım ve ogün Serpa ablanın ekmekleri ile çokça götürmüştüm =))) ellerine sağlık Baharcım.

    YanıtlaSil
  8. "Ahh, o toplantida ben de olsaydim....." diye sürer gider bu sarki... Kimbilir ne simsicacik gecmistir toplantiniz.... Sevgilerimle, ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık anım lezzetli bir tarif masan süper:)

    YanıtlaSil
  10. Süper lezzetli bişey olmuş Bahar'cım ellerine sağlık.Son yıllarda salataya iyice düşkün oldum.Mutlaka yapacağım :))

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.