5 Ocak 2012 Perşembe

Sosisli Muffin


Her markette %100 dana sosis bulamıyorum bu yüzden de çok sık almıyorum.Geçenlerde büyük bir markette kapalı pakette görünce aldım.Aklımda pizza yapmak vardı pizzayı sonraya erteleyerek bu nefis muffinleri hazırladım.Prenses çok beğendi dolu dolu yedi.Ne buluyorlar çocuklar bu sosis de anlamıyorum.

Malzemeler:12 adet

  • 2 yumurta
  • 2 Türk kahve fincanı yoğurt
  • 2 Türk kahve fincanı sıvı yağ
  • Yarım Türk kahve fincanı yoğurt suyu
  • 2 su bardağı un
  • 10 adet sosis
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 çay kaşığı kekik
  • 1 çay kaşığı çeşnili tuz ot
  • Yarım çay kaşığı karabiber
  • Yarım çay kaşığı pul biber
  • Tuz
  • Dilediğiniz baharatlar eklenebilir

Üzeri için:
  • Çörek otu,susam
Yapılışı:
  • Yumurta.yoğurt,sıvı yağ ve yoğurt suyunu derin bir kabın içerisine alın.
  • Çırpma teli yada mikser ile iyice karıştırın.
  • Sosisleri küp küp doğrayın ekleyin.
  • Baharatları ekleyin.
  • Un ve kabartma tozunu karıştırın.
  • Bütün karışımı tahta bir kaşık ile iyice karıştırın.
  • Muffin kağıtlarını muffin tepsisine yerleştirin.
  • Karışımı eşit şekilde paylaştırın.
  • Üzerine susam,çörek otu serpiştirin.
  • 170 derece fırında pişmeye bırakın.





18 yorum :

  1. Bende öyle buldumu iki paket alıp buzluğa atıyorum. Kurtarıcı oluyor.

    Pek liziz ve pufuduk görünüyorlar. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. tam bizimkilerin agzina layik.cok leziz goruntuleri var.ellerine saglik.sevgilerle.

    YanıtlaSil
  3. nasıl nefis görünüyor ve sosisli muffin olması ayrı bir güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. benim şekerlerde bayılıyorlar sosise ellerine sağlık canım çok güzel görünüyorlar...

    YanıtlaSil
  5. Görüntü süperrr, ellerinize sağlık, sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Yine iddalı bir tarif, eline sağlık. Bu arada söylemeden geçemeyeceğim. Muffin kağıtlarına bayıldım:)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine saglik Baharcim, cok leziz gorunuyor bu muffinler. Alttaki carpi işi de dikkatimi cekti, melek cok guzel gorunuyor...

    YanıtlaSil
  8. Görüntü harika ellerine sağlık..sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ne de güzel olmuş, nasıl da acıktım bu saatte. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. çok şık görünüyor lezetide harikadır prenses beğendiyse onlar en iyi gurme zaten ellerine sağlık hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı cumalar Baharcığım.Ellerine sağlık,muffinler muhteşem görünüyor.Ben de beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. ah sadece çocuklarda olsa o sevgi neyse de ben bile çok seviyorum bu tarifte çok güzel olmuş.
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Muffinler harika olmuş. Ne yalan söyleyeyim ben de severim sosisi. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  14. bugün kahvaltıya hemen denedim,harika oldular oğlanlar bayıla bayıla yedi,tarif için teşekkürler,sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. ellerine sağlık nefisler nefisssssssssssss

    YanıtlaSil
  16. Nefis görünüyor, gel de beni ye diyor!! Çok güzel görüntüleri var.. hmm. Lezzetleri de çok tatlidir bunlarin..

    YanıtlaSil
  17. Sosisi ben de çok seviyorum ve tuzlu muffinleri de çok nefis olmuş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  18. Çok hoş olmuş. merakettim tadını. ellerine sağlık. iyi fikir.

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.