17 Ocak 2012 Salı

Kırmızı Biberli Brokoli Salatası


Çay davetlerinde salata çeşitlerine ağırlık vermeyi seviyorum.Hem doyurucu hemde lezzetli salatalar çıkıyor ortaya.Bu nefis salata da bir anda mutfak perilerimin getirdiği ilham ile yapıldı ama tadı harikaydı.Mutlaka tavsiye ederim.Bu arada nasipse yarın İzmirli bir kaç blogger ile bizde toplanıyoruz.Anlayacağınız çok işim var.Siz yorumları yazarken bende mutfakta biraz mesai yapacağım bu akşam.Sizlere harika bir sofra ve tarifler gelecek.Takipte kalın.

Malzemeler:

  • 600 gr Brokoli
  • 1 kase Mısır
  • 5-6 adet közlenmiş kırmızı biber
  • 1 yemek kaşığı kuru nane
  • Zeytin yağ
  • Tuz
  • Sarımsaklı yoğurt
  • Mayonez

Yapılışı:
  • Brokolileri bol su ile yıkayın.
  • Çok az tencereye su ilave ederek kısık ateşte brokolileri haşlayın.
  • Servis tabağına haşlanan brokolileri alın ve bıçak ile çok ezmeden dilimleyin.
  • Mısır ve doğranmış közlenmiş kırmızı biberleri ekleyin.
  • Sarımsaklı yoğurt ve mayonezi karıştırın.
  • Naneyi ilave edin ve salatanın üzerine ekleyin.
  • Zeytin yağ gezdirin ve karıştırın.
  • Mayonez  miktarını damak tadınıza göre ayarlayın.

12 yorum :

  1. tam benlik bu salata

    eline sağlık olsun :)

    YanıtlaSil
  2. brokoli salatasını çok severim ama hiç bu şeklide denememiştim.en kısa zamanda denemeliyim...sevgilerle..

    YanıtlaSil
  3. çok besleyici ve iştah açıcı görünüyor..ellerien sağlık canım..sevgiler

    YanıtlaSil
  4. istahim kabariyor bilesin :-)

    YanıtlaSil
  5. Toplantinizda hos sohbetler dilerken, bu güzel tarif icin ellerine saglik arkadasim.. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  6. harika olmus yaa !!! ellerine saglik canim :)

    YanıtlaSil
  7. Bahar'cım hepsi harika ellerine sağ
    lık.Masa örtüne ve peçetelerine bayıl
    dım:)))Nerden aldın?Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Bahar hanım, salatayı akşam yaptim ve çok beğendim. Paylaşımınız için teşekkürler. Ben yemekzevki.net sitesinin sahibi Meldanın annesiyim. Sitenizi ve tariflerinizi beğeni ile takip ediyorum. Başarılar. Emel

    YanıtlaSil
  9. Bahar hanım, salatayı akşam yaptim ve çok beğendim. Paylaşımınız için teşekkürler. Ben yemekzevki.net sitesinin sahibi Meldanın annesiyim. Sitenizi ve tariflerinizi beğeni ile takip ediyorum. Başarılar. Emel

    YanıtlaSil
  10. Brokoliyi salatada kullanmak hos olmus.Malzemesi az ve lezzetli gorunuyor..Deneyecegim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Bahar hanım beklediğim tarifti ellerinize emeğinize sağlık evsgiler..Leyla

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.