8 Ocak 2012 Pazar

Elmalı Muffin

Ne iltifatlar alındı bu süslü muffinler için:)Bir iştahlı yendi ki sormayın.Prensesin favorisi oldu bunlar anlayacağınız.Pişerken evi saran tarçın ve elma kokusu da cabası.


Malzemeler:12 adet

  • 2 yumurta
  • Yarım su bardağı toz şeker
  • 3 küçük elma
  • 1 çay kaşığı tarçın
  • 1 yemek kaşığı hindistan cevizi
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 1 çay bardağı sıvı krema
  • 2 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 1 adet portakal rendesi
  • Ceviz (isteğe bağlı)
Üzeri için:
  • Krem şanti


Yapılışı:
  • Yumurta ve şekeri mikser ile karıştırın.
  • Krema,sıvı yağ,tarçın ve hindistan cevizini ekleyin.
  • Elmaların kabuklarını soyun ve rendeleyin.
  • Portakal rendesini ve vanilyayı da ekleyin karıştırın.
  • Un ve kabartma tozunu birleştirdikten sonra karışıma ekleyin ve tahta kaşık ile karıştırın.
  • Muffin tepsisine muffin kağıtlarını yerleştirin ve 160 derece fırında pişmeye bırakın.
  • Krem şantiyi süt ile hazırlayın.
  • Kabaran muffinlerin fazlalıklarını bıçak yardımı ile kesin ve sıkma aparatı ile üzerlerine krema sıkın.
  • Şekerlemeler ile üzerlerini süsleyin.

32 yorum :

  1. İltifat edilmeyecek gibi de değil ki bunlar.Çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. iltifatlar ne kadar da haklı..gelin gibi olmuşlar..ellerıne saglık....

    YanıtlaSil
  3. vuhuuuu süper görünüyorlar :) ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  4. ay bunlar ne güzel şeyler böyle yerim onları hiç affetmem :)

    YanıtlaSil
  5. Süsleme enfes gerçekten harika duruyorlar elinize sağlık :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. ama bana ayırmadıysan bu sefer küseceğimmmmm :)

    YanıtlaSil
  7. elma, hindistan cevizi birleşince güzel bir kek çıkmıştır eminim.süslemede şahane.ellerine saglık...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzeller,nasıl iltifat edilmesin,beğenilmesin ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  9. tam iltifatlık olmuş gerçektende:) çok ciciler.çok sevdim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. favori olmayacak gibi de değil hani..çok şirinler:))ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  11. nemli ve şahane.nasıl sevilmez ki bu cici muffinler.

    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  12. iltifatı hak ediyorlar.....

    YanıtlaSil
  13. ayyy ben yerim bunları hapur hupur:)Çok tatlıııı.Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  14. Goruntusune bakmak bile istah aciyor. Ellerinize saglik.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. bayıldım bayıldım çok güzeller süslü püslü kızlar gibi :) elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. En güzel iltifatı hak ediyorlar. Ellerine sağlık, nefis görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  17. çok şirinler ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  18. elmali hem de mmmmm nefis kokmustur ev mis gibi.goruntulerde cabasi..ellerine saglik hayatim.sevgilerle.

    YanıtlaSil
  19. Çok cici görünüyor kekler elinize sağlık

    YanıtlaSil
  20. Çok süslü, çok kokoş olmuşlar. Bayıldım. Ellerine sağlık canım. Sevgilerimle...
    (Yemek Sevdam)

    YanıtlaSil
  21. Tarifler, sunumlar ve fotoğraflar oldukça davetkar. Ellerinize sağlık İzlemedeyim:)

    YanıtlaSil
  22. çok güzeller gerçekten.Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  23. ne tatli olmus bunlar aman Allahim...ellerine saglik canim..

    YanıtlaSil
  24. AMAN ALLAHIM RESİM GİBİ.ELLERİNİZE SAĞLIK..BEN MUFFİN YAPAMIYORUM YA SİNİYOR YADA ÇOK KABARIYOR. AMA GENELDE İÇİ PİŞMİYOR NE ÖNERİRSİNİZ...BİR PÜF NOKTASI VAR MI...

    YanıtlaSil
  25. Yani canım harikasın ben yemeye kıyamam bunları bi de tahinli çikolatalı kek hımmmm nefis ötesi olmuş ellerine sağlık. afiyet şeker olsun...

    YanıtlaSil
  26. İltifat dememek lazım gerçekler söylenmiş :) Çok güzeller ellerinize sağlık:D

    YanıtlaSil
  27. Bahar Hanım, sitenizi zevkle takip ediyorum. Sık güncellemeniz çok hoş. Fotoğraflar enfes, tarifler isabetli. Başarılarınızın devamını diliyorum. Sizden bir ricam olacak. Ben de 2 yıldır İzmir' de yaşıyorum. Pasta malzemelerini nereden alıyorsunuz ? yanıtlarsanız sevinirim. Sevgiler.. Hülya

    YanıtlaSil
  28. Hülya hanım merhaba,çok teşekkürler.
    Facebook adresiniz var ise oradan detaylı bilgi verebilirim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  29. Ben bu keklerden onyüzbin tane yiyebilirim..:))

    ellerine sağlık canım, sevgiler

    YanıtlaSil
  30. prenses de ağzının tadını biliyormuş ellerin dert görmesin baharcığım çok nefis olmuş sevgiler

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.