18 Ocak 2012 Çarşamba

Halley Pasta

Çok pratik,nefis bir pasta.Sizde hep ismini duyuyor ama denemeye fırsat bulamıyorsanız buyurun size tarifi.

Malzemeler:

  • 10 adet Halley
  • 1 kutu krem şanti (2 paket)
  • 2 su bardağı Süt
  • Hindistan cevizi (isteğe bağlı)
  • Ceviz
  • Damla çikolata (isteğe bağlı)
Üzeri için:
  • 1 paket çikolata sosu
  • 2,5 su bardağı süt
Yapılışı:
  • Krem şantiyi süt ile hazırlayın.
  • Halleyleri kesme tahtasında küçük küçük doğrayın.
  • Krem şantili karışıma hindistan cevizi,ceviz ve damla çikolatalar ile birlikte ekleyin.
  • Kaşık ile hafifçe karıştırın.
  • Servis kabına karışımı düzgünce yayın.
  • Çikolata sosunu süt ile pişirin.
  • İyice soğuduktan sonra pastanın üzerine yayın.
  • 1 gece dolapta bekletin.
  • Çikolata sosu soğuk olmalı krem şantili pastayı eritir.

16 yorum :

  1. pasta harika görünüyor canım.eminim lezzetide sğperdir.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. bu pastanın bende anısı var
    tam bir rezaletti :)

    şimdi sorsan yeni bir tafir uydurcam yaa

    dedim krem şanti ağır olur ben muhallebi pişiriyim

    neyse pişirdim

    halleyleri de kırdım içine
    tabii sıcağı gören halleyler eri iyi mi

    oldu mu sana bulamaç :(
    neyse pay ettim kaselere üzerine de çikolatalı sos
    al sana halleyli muhallebi işte :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar...Pasta nefis görünüyor..Halleye bayılırım..Hiç duymamıştım bu tarifi ben ..Enkısa zamansda denemem lazım..Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. annelerden çok duyuyorum, tarifi de alıp yapamayanlardanım, şimdi iyice özendim, nefis görünüyor, ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  5. vavvv ilk defa duydum hatta bir yaşımada girdim :)) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. tiramisu sandim ilk önce tadi cok güzeldir eminim...ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
  7. cok istiyorum ama yapmayi,burda halley varmiydiki bilmiyorum.neyse kayit altina alindi.denenecek.ellerinize saglik.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canım tam yaz pastası:)

    YanıtlaSil
  9. çok duyup yapamayanlardanım yapsam iyi olur:)çok güzel görünüyor ellerine sağlık.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Çocuklar adını bile duysa bayılır herhalde. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. süper olmuşellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık canım.
    Benim de denenmek istediğim bir lezzet.Bakalım ne zamana kısmet olucak:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Ewet ne kadar doğru bir tespit. İsmini duyuyordum ve denemek istiyordum:) Krem şanti ile aram yoktur hiç ama ben onun yerine başka bir sos kullanayım en iyisi. Ellerine sağlık canım:) zaten sofradaki herşey çok güzel gözüküyordu. bu da ayrı bir güzel.

    YanıtlaSil
  14. Canim bu da nefis görünüyor ellerine emeklerine saglik cok güzel bir sofra hazirlamissin .Sevgiler canim öptüm.

    YanıtlaSil
  15. Bu pasta bloglarda çok göründü durdu kimisi bu sebeple çok bilinen deyip geçti ama gerçekten leziz bir pasta hele de bizim gibi çocukluğu halley ile geçenler için de ayrı bir yeri var.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  16. çok güzel ve pratik. ikinci porsiyonu yemek isteyen çok oldu :)
    teşekkürler...

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.