30 Ocak 2012 Pazartesi

Hindistan Cevizli Browni Kurabiye



Islak kurabiye çeşitlerinden bir tanesi, içinde bol hindistan cevizi,browni tadında harika bir şey.


Malzemeler:
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 1 paket kakao
  • 1 yumurta
  • 125 gr margarin
  • 1 çay bardağı toz şeker
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 adet portakalın rendesi
  • 1,5 su bardağı hindistan cevizi
  • 2-3 su bardağı un
Bulamak için:Şerbeti
  • 1,5 çay bardağı toz şeker
  • 1,5 çay bardağı su
  • 1 dilim limon
Üzeri için:
  • 1 paket çikolata sosu
  • Süt
  • Toz Antep fıstığı
Yapılışı:
  • Şerbet için malzemeleri tencere alın ve kaynamaya bırakın.
  • Şerbet oldukça soğuk olmalı.
  • Hamur malzemelerini yoğurma kabına alın karıştırın.
  • Yavaş yavaş un ilave ederek yumuşak bir hamur hazırlayın.
  • Ceviz büyüklüğünde koparın,yuvarlayın ve tepsiye dizin.
  • 170 derece fırında üzerleri hafif çatlayana kadar pişirin.
  • Fırından çıkardıktan sonra 2 dk bekletin soğuk şerbete bulayın ve çıkarın bekletmeden.
  • Servis tabağına alın.
  • Çikolata sosunu arkasındaki tarife göre pişirin ve soğutun.
  • Servis yapmadan önde kurabiyelerin üzerine 1 yemek kaşığı gezdirin.
  • Antep fıstığı ile servis edin.


30 yorum :

  1. oy oy oy süpper görünüyo eminim tadı süperdir :) elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. görüntüsü nasıl güzel bol soslu tadıda eminim harikadır ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Abowww,,, ne tatlilar bunlar böyle...Canim hangi resim makinesini kullaniyorsun?
    Resimlerin o kadar sade ve dogalki...Cok seviyorum (bende degistirmek istiyoum o nedenle soruyorum)

    Mucuk mucuk öpüldün

    YanıtlaSil
  4. güzel olduğu görüntüsünden belli tan benlik birşey bu:)))
    ellerine sağlık canım
    hayırlı haftalar
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çooook güzel
    çikilotaya hayır demem
    ellerine sağlık
    :)))))

    YanıtlaSil
  6. profetrol zannettim önce..çok nefis görünüyor..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Mmmmm o ne şahane bir görüntü öyle, vuruldum resmen. Nefis olmuş bol çikolatalı tam benlik. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Baharcım heyecanla bunun tarifini bekliyordum.Teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Brownie mi dediniz...
    Bir tabak alıyorum.
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. Süperrr elinize sağlık harika görünüyorrr..

    YanıtlaSil
  11. süper görünüyor canım.nefis olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Profiteraol sandım resmi görünce :) Harika görünüyor Baharcım, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  13. Süper görünüyor Baharcım. Acayip canım çekti. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. eline sağlık,çok güzel görünüyor! profiterol gibi görünüyor:)

    YanıtlaSil
  15. Göz alıcı görünüyor ve yiyin illa ki diyor sanki:-)
    Yemeklerin de dili olsa ne olurdu acaba?
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  16. Bayıldım görüntüye nefiss olmuş ellerine sağlık canım...
    Güzel bir hafta dilerm...

    YanıtlaSil
  17. ellerine saglik canim kesinlikle bu hafta nu tarifi yapmaliyim bakalim nasil olacak :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  18. harika bol çikolatalı tam benlik:)ellerine sağlık..selamlar,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. Allah ım bu ne güzellik böyle..ellerine sağlık..süper süper olmuş..

    YanıtlaSil
  20. Bahar hanım bu tarifi yayınlamanızı dört gözle bekliyordum, görür görmez denedim:) harika oldu,trf icin tesekkür ederim:)) ilkay

    YanıtlaSil
  21. Evet evet..Dileğin yorumunu görünce emin oldum..Bizim yediklerimiz bunlar:)) Ellerine sağlık Baharım, nefistiler:))

    YanıtlaSil
  22. Ne şanslıyım ki bunu tadanlardan biriyim :) Harikaydı tadı ellerine sağlık Baharcım.

    YanıtlaSil
  23. nice pics!!! enjoyed your blog...

    visit my blog...

    http://voguelyvan.blogspot.com/

    kisses!!!

    YanıtlaSil
  24. Bu nasıl iştah açıcı bir görüntüdür böyle. İnsanın hemen yapıp yiyesi geliyor. Ben de öyle yapacağım şimdi:))
    Ellerinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Çok nefis görünüyor.Çikolata sosa da bittim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  26. Islak kurabiyenin tadı bu kadar güzel oluyorsa bu nasıl bir tat düşünemiyorum bile :) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  27. Nefiss görünüyor. Bu havalarda insanın içini nasıl da ısıtır. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  28. kesinlikle yapacağım, elinize sağlık. süpper görünüyor!

    YanıtlaSil
  29. Bence de çok güzel bende profiterol sandım fotoğraflarınız da harika.Bend e prof.makine kullanmak istiyorum yaa canon filan kullanması zormu,eşim şimdilik almaz ama seneye almayı çok istiyorum...

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.