14 Aralık 2011 Çarşamba

Çay Daveti 5

Geçtiğimiz hafta sonu eşimin akrabalarından oluşan 16 kişilik bir grubu ağırladık evimizde.Hoş sohbet,muhabbet derken vakit nasıl geçti anlaşılmadı her zaman ki gibi.Masa düzenini istediğim gibi hazırlayamadım,istediğim gibi fotoğraf çekemedim.O yüzden bu sefer masa fotoğrafı yok sadece ikramlar var.
Meyveli Pasta,prensesin 18 Aralık yaş günü,biz bir hafta öncesinden başlıyoruz pasta kesmeye kutlamaya:)Misafirlerimiz ile birlikte küçük bir kutlama yaptık.Daha Anneanneler de,Babaanneler de pasta kesilecek:))Daha çok kutlama olacak anlayacağınız.


Kuru Biber Haşlaması


Kuskuslu Mercimek Salatası


Patates Mantısı


Yufkalı Milföy Börek (kıymalı,patatesli)



Unlu Börek (kıymalı,lor peynirli)


Portakal Tatlısı


Böğürtlen Soslu Limonlu Cheesecake


Meyveli Pasta


Çaylı Kurabiye


Keten Tohumlu Kurabiye

19 yorum :

  1. canıum sende ve bende hiç misafir bitmiyor :) allah eksiklikleri göstermesin tabi ama zor degil mi :)
    ellerine sağlık herşey harika bu arda kızınında doğum günü şimdiden kutlu olsun..
    Nice sağlıklı seneler

    YanıtlaSil
  2. Canım menü süper misafirler çok şanslıymış ellerine sağlık.Prensesi
    görmüştüm Rabbim sağlık,huzur,mutlu
    luk dolu güzel bir ömür nasip etsin
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. miiss miss..
    her birisi için iltifat şart ama,toptan yazayım canım ben..
    :))
    ellerine sağlık..
    prensesin yeni yaşı şimdiden kutlu olsun:)
    mmuhabbetle..

    YanıtlaSil
  4. süperr ötesi..ama en çok cheseecake ke bayıldım..böğürtlen ve limon ne güzel olmuştur...ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. yine bibrinden nefis tarifler hepside çok özenli ellerine sağlık canım sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. YA BAHAR DIYETTEYIM .OH TABII SEN ZAYIF HATUN YE BUNLARDANN..CANIM CEKTI..HEPSI NEFISSS.........

    YanıtlaSil
  7. Maşallah.
    bunların tarifleri gelecek değil mi daha sonra?
    portakal tatlısını merak ettim en çok

    YanıtlaSil
  8. valla canim cekti hepside cok lezetli görünüyor ne marifetli hanimlar varyaaa sanirim ben böyle lezetli yemekeler yapamiyacagim :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  9. hepsi birbirinden güzel olmuş cnaım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Ne çok çeşit var öyle. Bunların hepsi bir misafirlik mi diye düşündüm. Hepsi de çok güzel görünüyorlar. Bir yoğurt düşkünü olarak patates mantısı en dikkatimi çeken şey oldu. Ellerinize sağlık. Kızınızın doğum günü kutlu olsun. Allah hayırlı bir ömür nasip etsin.

    YanıtlaSil
  11. Misafir sofralarını gördükçe uzun süredir misafir ağırlamadığımızın farkına varıyor ve üzülüyorum... Ne dolu dolu bir sofra olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. prensese hayırlı uzun ömürler diliyorum:)

    lezzetlerin hepsi harika görünüyor:) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. Herşey harika , çok iştah açıcı bir sofra,Bahar'cım.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. Baharcım; senin bu davetlerin görüntüleri bile beni bitirmeye yetiyor. Maazallah bir de yesem ne olacak kimbilir:))))) Ellerine sağlık ablacım; kızına da mutlu yıllar olsun..

    YanıtlaSil
  15. Nefis bir masa olmuş
    Sohbetiniz bol, masanız bereketli olsun
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. döktürmüşsün ama yaa!!!

    YanıtlaSil
  17. Hepsi de birbirinden güzel nefis lezzetler şöleni:)
    Ellerine emeklerine sağlık canım.
    Bu arada güzel marifetli annenin güzel prensesinin doğum günü kutlu mutlu olsun:)
    Hep birlikte nice güzel mutlu yıllar sizlerle olsun:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  18. prensesin doğum gününü şimdiden kutluyorum 28 aralık da benim doğum günüm :)) ellerinize sağlık herşey her zamanki gibi süper olmuşş ..:)

    YanıtlaSil
  19. lütfen daha koly ve pratik tarifleriniz olsn.

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.