12 Aralık 2011 Pazartesi

Turkcell 2011 Blog Ödülleri,Teşekkürler


Turkcell 2011 Blog Ödülleri'ne Cafe Portakal olarak aday olduğumdan haberdar etmiştim sizleri.2 hafta süren oylama sonucunda sizlerin değerli oyları sayesinde Sana yemek blogları kategorisinde ilk 10'a girmeyi başardım.Benim için çok büyük bir mutluluk.Hepinize yürekten teşekkür ediyorum.


Şimdi bu bloglar yukarıda sıralandığı gibi jüri değerlendirmesine sunulacak. Jüri üyeleri, bloglara 1 ile 10 arasında puan vererek 2011 Turkcell Blog Ödülleri'nin kazananlarını belirleyecekler.
Kazananlar 5 Ocak 2012 Perşembe günü Point Otel Barbaros'ta yapılacak törende açıklanacak.
Destek veren herkese yürekten teşekkürler.İyi ki varsınız.
Sevgiyle kalın...

31 yorum :

  1. canı gönülden kutluyorum baharcım tekrar:)
    heyecanla bekliyorum sonuçları..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler. Her şey gönlünüzce olsun... Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. tebrikler .... kutluyorum çok başarılı bir blog :) bende amator olarak bir blog ile uğraşıyorum ziyaretinizi ve yorumlarınızı beklerim ... http://sevimyildiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. çoooooooooook sevindim canım :) kutluyorum

    YanıtlaSil
  5. tebrik ediyorum baharcım benim hiç haberim olmuyoo böyle şeylerin başlangıcında:) katılamadım yanii:) hayırlıs olsun canım
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. kutluyorum ve sonucun lehine olmasını diliyorum canım,sevgiler....

    YanıtlaSil
  7. Canım, tebrik ederim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. tebrikler canım dilerim dereceye de girersin şansın bol olsun.

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle hak ediyorsun. Kutlarım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. canım kazanıcagın bellıydı zaten...tebrıkler:))))))))))

    YanıtlaSil
  11. canım portakalım benim,
    gerçekten çok sevindim senin adına ve kendi adıma hehehe:))))Gönülden desteklediğim bloglar arasındasın:)
    inşallah derece de alırız dimi baharım fena olmaz yani:))))
    öperim canım

    YanıtlaSil
  12. Canım kutlarım seni. Harika bir haber bu..

    YanıtlaSil
  13. tebrik ederim ve başarılar diliyorum. bende merakla bekliyorum sonuçları...

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, bloğunuz ve headerınız da tabiki, ayrı ayrı güzeller, çok beğendim. El emekleriniz de çok süper, ellerinize sağlık. Ben de sizi kendi bloğuma beklerim. sevgiler.. :)

    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  15. Tebrik ederim canım, inşallah ilk 3'te de yerini alırsın :)Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  16. Kutlarım ! Hakkınızdı ve ilk 10 a kaldınız. 1. olacağınızı hissediyorum ben ! Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. tebrik ederim canım.nice başarılara inşallah.sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. canım tebrik ediyorum sonuçu merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  19. tebrik ederim sonuçların takipçiyim sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Canım kutlarım
    gerçekten sen bunu hak ediyorsun..........
    Umarım ilklerde yer alırsın ben inanıyorum.......
    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  21. Baharcığım tekrar tebrik ediyorum canım seni :)şimdi sıra ilk üçe girmeye inşallah:)haydi hayırlısı canım.
    öperim seni...

    YanıtlaSil
  22. bahar bilg.bozulmustu epeydir yokum çok sevindim canım tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  23. seni yürekten destekliyorum canım.umarım ilk üçe de girersin.çünkü hakediyorsun.

    YanıtlaSil
  24. Şimdi hepsini tek tek tıkladım tarafsız göz ile.Gerçi 3-4 tanesine hiç girmemişim hayret bilmiyorum bile.Ama yemek lezzeti kafamı karıştırdı o tek bir kişinin hazırladığı bir sitemi yoksa bir çok yerdenmi tarif alıyor çakamadım:)

    YanıtlaSil
  25. muhteşem sunmaları çok bilgilendirici. Bu sektörün karşı uzmanlar bu fark neden merak ediyorum. Siz yazmaya devam etmek gerekir. Eminim, zaten büyük bir okuyucu tabanı var!

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.