6 Aralık 2011 Salı

Çay Daveti 4

Bu çay daveti yakın görüştüğüm komşularım içindi.Uzun zamandır almayı planladığım ama bir türlü fırsat bulamadığım için biraz gecikmeli de olsa toplanabildik.Sohbet,muhabbet derken zamanın nasıl geçtiğini anlamadık tabi.Ben sıramı atlattım bir sonraki çay davetini gerçekleştirecek olan arkadaşa kolaylıklar diliyorum:)ve sabırsızlıkla bekliyorum:)
Menü ye gelince;

Kuskuslu Mercimek Salatası
Mor lahana Salatası
Mor Havuç Tarator
Sebzeli Makarna Salatası
Çikolata soslu Cheesecake
İncirli Tatlı
Hindistancevizli Tart
Yufkalı Milföy Börek


Sebzeli Makarna Salatası
Kuskuslu Mercimek Salatası
Mor lahana Salatası tarif için buraya bakabilirsiniz.
Mor Havuç Tarator
Yufkalı Milföy Böreği (peynirli maydanozlu) tarif için buraya bakabilirsiniz.
Çikolata soslu Cheesecake tarif için buraya bakabilirsiniz.
İncirli Tatlı
Hindistan cevizli Tart
Tarifler sonraki postlar da,takipte kalın....
Sevgiyle kalın...

26 yorum :

  1. yine harika bir masa olmuş baharcım ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  2. super olmus yaa !! ellerine saglik !!

    YanıtlaSil
  3. canım benim tarifleri hemen paylas agzım sulandı valla...

    YanıtlaSil
  4. hepsi birbirinden güzel olmuş canım.afiyet bal olsun yiyenlere.seninde ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. hepsi nefis görünüyor ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. valla masanızı görünce keşke bende komşunuz olsaydım dedim. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Bu ne güzel bir masa böyle.Ellerin dert görmesin baharcım.

    Sevgilerimle;

    YanıtlaSil
  8. harika bir masa ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  9. Masana çok ferah ve iştah açıcı gözüküyor ellerine sağlık özellikle hindistancevizli tartın tarfini istiyorum:))

    YanıtlaSil
  10. baharcım muhteşem hazırlanmışsın her bir yemek birbirinden nefis olmuş mest oldum:) sevgilerimle
    seval

    YanıtlaSil
  11. elinize sağlık bahar hanım :) yakın zamanda benimde komşularımı ağırlayacağım bir çay daveti sofrası olacak o yüzden güzel bir fikir verdiniz yine bana :)

    YanıtlaSil
  12. Ah Bahar ah sana komşu olmak vardı! :) Menü tam bana göre olmuş tuzlular salata ağırlıklı, tatlılar kek, tart türü, yooo mesaj filan veriyor değilim :) Bu arada masanda iki şey daha dikkatimi çekti 1. masa örtün çok hoş 2. cheesecaketeki o dilimi kim yedi bakayım? :))

    YanıtlaSil
  13. Bu ne güzellik böyle.Hepsi de birbirinden güzel olmuş. Makarna salatasını ve incir tatlısını beğendim en çok. ellerin dert görmesin. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. Allah allah allahhhh diyorum, maşallah:) sofra süpper, çok temiz çok berrak çok iç açıcı veee o bardaklar da ne bayıldım tam benlik çay tiryakilerine göre:)

    YanıtlaSil
  15. Allahım masaya bak döktürmüş yine baharcım ellerine sağlık nefis görünüyor incirli tatlının tarifi pleaseeee;)Öptüm

    YanıtlaSil
  16. gerçekten çok şık ve nefis görünüyor sofra ellerine sağlık canım, ben de hindistancevizli bişi =) yapmıştım, görüntü itibari ile çok benziyor, yapılışı da aynı mıdır acaba?

    http://mekilaningezegeni.blogspot.com/2011/07/hindistan-cevizli-kek.html

    YanıtlaSil
  17. hepside b,irbirnden güzel görünüyor. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  18. bereketli olsunnn:)
    maşallah canım herşey harika görünüyor:) hele o incirli tatlıların üstünden süzülen sos hımmm:))

    YanıtlaSil
  19. hmmm


    nefis gözüküyor hepside

    eline sağlık olsun

    YanıtlaSil
  20. ne güzel bir sofra bayılıyorum böyle güzel sofrada geçen zamanlara ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşım Ellerine sağlık döktürmüşsün çok harika görünüyor masan.

    YanıtlaSil
  22. Baharcım; bir sonraki arkadaşa kolaylıklar dilerken neyi kastettiğini, sofradaki çeşit sayısını görünce fena halde anladım:)))))) Ne yaptınız kuzum siz? Ne diyeyim, ellerine sağlık, kesene bereket:)

    YanıtlaSil
  23. Ne zaman gelelim davete?Şu saatte iştahım kabardı sofrayı görünce.Elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  25. Bu masada olmayı çooook isterdim canım :)) Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  26. sessiz takipçilerinizdenim.yaptığınız herşey görselinde muhteşem ve eminim ki lezzetleri de öyle..tariflerinizi alıyorum büyük bir hevesle ama çok zamanım olmadığından şimdilik yapamıyorum ama mutlaka yapacağım bugüzellikleri... ellerinize sağlık ve bir sorum var incirli tatlıyla cheesecakeyi bıraktığınız tabağın markası ve nereden alabileceğimi söyleyebilirmisiniz sevgiler

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.