11 Aralık 2011 Pazar

Blogum 1 Yaşında


Evet tam 1 yıl olmuş,geriye dönüp baktığım zaman sanki yıllardır yazıyorum bu blogu ve yıllardır tanıyorum sizleri.Kendimi bildim bileli mutfağa karşı tutkulu bir insanım.İş hayatı bitip evlendikten sonra daha çok vakit ayırıp kendimi daha çok geliştirebildim.Uzun yıllardır takip ettiğim blog dünyasına hep imrenerek bakardım,not alırdım hep bende o güzelliklerin içerisinde olmak isterdim.Aslında zor da değilmiş.O kadar zaman neden beklediğimi anlamıyorum.

1 yıl önce bugün yazmaya kara verdim bende.İlk yazımda ne yazacağımı hiç bilmeden geçtim pc'nin karşına.Sanki herkes yazdığımı okuyacak düşüncesi ile:)Halbuki seni daha kim biliyor ki:)Olsun ben yine o anın heyecanı ile bir kaç satır da olsa yazıp basmıştım kaydı yayınla tuşuna.
Acemiyim ne fotoğraf çekmesini,ne de diğer ayrıntıları hiç bilmiyorum.

Sevgili Müge'nin 'bir yerden başla gerisi gelir'kelimesiydi sadece aklımda olan.Başladım bir yerden, kendi çabalarımla bir şablon uygulamıştım bloguma.Sonra karşıma çıktı Sevgili Asuman abla 'istersen blogunu düzenleyebilirim diye'çok şaşırdım tabi,ama çok da mutlu olmuştum.
Günlerce gecelerce bana şablon beğendirebilmek için sabahlamıştık:)Hakkını helal et ablacım.İnsanın en zor anında bir yardım elinin uzanması kadar mutluluk verici başka bir şey daha olamaz.Sonunda isteğim bir bloga sahip olabilmiştim.

Büyük heveslerle yazdım,yazdım,yazdım.265 kayıt,3494 yorum ve 334 izleyici ile bu gün tam 1 yılı acemice de olsa geride bıraktım.Kızıma bırakabilmeyi hedeflediğim bu sayfayı inşallah uzun yıllar ödün vermeden başarılı bir şekilde devam ettirebilirim.En güzel sofraları,en güzel mutlulukları,en güzel paylaşımları ve en önemlisi en güzel,en sıcak dostlukları paylaşmak dileğiyle...
İyi ki varsınız...
Sevgiyle kalın...

37 yorum :

  1. Canım benim nice yıllara... İyi ki aramızdasın...
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. canım iyi ki başlamışın başlamışız sizlerle tanışmaktan çok çok mutluyum:)nice yıllar beraber olmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. Nice güzel yaşlara :) Güzel sohbetlerle, leziz tarif ve paylaşımlarla nice nice yıllara...

    YanıtlaSil
  4. Nice yıllara canım hep birlikte, darısı benim başıma:))bende acemiyim öğreniyoruz hep birlikte:))Sen ustalığa terfi etmişsin artık ellerine sağlık pastan harika görünüyor:))

    YanıtlaSil
  5. İyi ki açmışsın seni sanal bile olsa tanımışm baharcığım:)inşallah dünya gözü ile de görüşürüz.
    Nice nice sağlıklı güzel günlerde hepbirlikte olmak dileğiyle:)
    öperim seni..

    YanıtlaSil
  6. nice güzel yıllara inşallh:))

    bende blogu açtığımda ilk seninle yazışmıştım:) iyiki sana danışmışım. beni çok umutlandırıp asumanla tanıştırdın ve kısa sürede çok yol katettiğimi farkettim.burdan önce sana sonra asumana desteklerinden dolayı çoook teşekkür ediyorum.insallah 1. senemde de senin olduğun yerlerde olmayı diliyorum.çok öpüyorum. sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Doğum günün kutlu olsun iyiki geldin, nice uzun yıllara...

    YanıtlaSil
  8. nice seneler güzel paylaşımlar diliyorum canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. nice nice yıllara bahar hanım :))

    YanıtlaSil
  10. Nice yıllar diliyorum canım. En önemlisi sabrının daim olmasını diliyorum. :))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. nice nice yaşlar, uzun yıllar diliyorum canım, iyi ki başlamışsın ne iyi etmişsin , güzel paylaşımlarla daha çok görüşmek üzere sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. nice uzun seneler keyifli paylaşımlar diliyorum baharcım.seninle olmak güzel.çok öpüyorum ... sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. uzun yıllar.hep birlikte.saglıklı günlerde.güzel tariflerde birlikte olmak dilegi ile..<3

    YanıtlaSil
  14. Blogunun yaşını kutlarım canım iyi ki bu blogu açmışsın bu sayede seni tanıdık güzel lezzetlerinle buluştuk.Uzun yıllar seninle ve güzel tatlarınla buluşmaya devam edelim sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  15. nice güzelliklerin paylaşıldığı eşsiz dostlukların yaşandığı nice yaşlara baharcım...
    seni tanımak,bugün ne yapmışsın diye heyecan ile sayfanı açmak çok güzel bi duygu..
    nice yıllara:)

    YanıtlaSil
  16. Sizin gibi mutfak konusunda tecrübeli bir bayanı geç de olsa bulduk.İyiki varsınız nice yıllar beraber oluruz inşallah

    YanıtlaSil
  17. nice yıllara. Benimde 21 de 1 yıl olacak. Demek aynı aylarda açmışız. :)

    YanıtlaSil
  18. NİCE NİCE YILLARIN OLSUN SEVGİLİ PORTAKAL AĞACIMIZ !

    YanıtlaSil
  19. Baharcığım nice yıllar diliyorum.Güzel harika tariflerine hergün yenisi eklensin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Gönlünden geçtiği gibi uzun yıllar, evladiyelik bloğunu yazmaya devam edersin umarım. Hepimizin hikayesi gibi, birileri itmiş, desteklemiş bloglarımızı açmışız. Senin destekçilerine ben de teşekkür ediyorum. İçimin açıldığı, keyifle takip ettiğim bir bloğun var. 41 kere maşallah!

    YanıtlaSil
  21. İzmir'li genç arkadaşım, Blogunu keyifli yazılarla sürdürmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
  22. nice yıllara Baharcım =)) blog yaş günlerinde çok duygulanıyorum doğrusu. Herşey ilk adım ve biraz delice gelen cesaretle başlar sonrasında büyüklerin dediği gibi su yolunu bulur. Kendi tarzın, özgünlüğün ve içtenliğin bu bloğu sevilir kılan. Tarzı olan, emek veren insanları çok severim, Allah yolunu hep açık etsin.

    YanıtlaSil
  23. nice yıllara daha nice güzel paylaşımlar dileğiyle. sevgiler

    YanıtlaSil
  24. bahar hanım blogunuzla beraber nice seneler güzel tarifler paylaşırsınız inş emeğinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  25. cnm blogunun yeni yaşı hayırlı olsun..umarım yıllarca bizimle güzel tariflerini paylaşırsın..

    YanıtlaSil
  26. 1 yıl ne çabukta geçmiş zaman yani bende seni tanıyalı 1 yıl olmuş dimi canım ..nice güzel günler diliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. Nice bir yillara...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Nice yıllara...
    İnşallah 1-5-10 derken blog aleminde en güzel yerlere gelirsin.
    İyi ki blogunu açmışsın, yoksa bu birbirinden güzel tariflere, harika resimlere ulaşamayacaktık.

    YanıtlaSil
  29. Kutlu olsun, nice yıllara inşallah:)

    YanıtlaSil
  30. Canım, hep beraber daha nice yıllara inşallah.İyi ki bloğunu açmışsın.

    Sevgiler;

    YanıtlaSil
  31. Nice yıllara hep beraber :) paylaşımlarımız coşsuuuuuuuun

    YanıtlaSil
  32. daha nice tariflerinde umarım hep beraber oluruz.

    YanıtlaSil
  33. canım Bahar'cım ...iyiki açmışsın bu şahane bloğu ve bende seni tanımışım) benim için çok değerlisin) bende bloğumu atığım ilk günlede senin tariflerinle zenginleştirdim sayfalarımı
    daha nice bol paylaşımlı yıllara diyorum canım seni çok çok öpüyorum sevgiylekal

    YanıtlaSil
  34. uzun güzel nice paylaşımlara.

    YanıtlaSil
  35. Nice yıllar aynı güzellikte devam etmesini dilerim canım :)

    YanıtlaSil
  36. Baharım yeni yaşın kutlu olsun. Hep birlikte olalım inşallah ;)

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.