8 Aralık 2011 Perşembe

Hindistancevizli Tart

Uzun zamandır aklımda olan bir tarif.Çay daveti için hazırlamıştım.

Malzemeler:

  • 1 adet pastabanın tek katı (kakaolu olması gerek ben sade kullandım)
  • 1 çay bardağı hindistan cevizi
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 1 çay bardağı toz şeker
  • 1 çay bardağı iri çekilmiş ceviz
  • 1 yumurta
  • Üzeri için pudra şekeri

Yapılışı:
  • Hindistan cevizi,yumurta,şeker,ceviz içi ve sıvı yağı karıştırın.
  • Pandispanyanın tek katını tepsiye koyun ve üzerine karışımı yayın.
  • Önceden ısınmış 180 derece fırında 15 dk pişirin.
  • İyice ılındıktan sonra dilerseniz pudra şekeri serpiştirerek servis edebilirsiniz.
(Bu arada ben yumurta koymayı unutmuşum aman siz unutmayın:)

13 yorum :

  1. Bahar'cım ellerine sağlık harika gö
    rünüyor sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. waww diyorum sadece.. bu ne güzelliktir böyle:) ellerine sağlık baharcım..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. bir arkadaşımda yemiştim çok beğenip tarifini almuştım hala yapıcam:)
    çok lezzetliydi gerçekten
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Canim ellerine saglik cok piratik kolay güezel bir tarif ilk firsatta deneyecegim .

    YanıtlaSil
  5. hıımm görüntü süper, hindistan cevizine bayılırım bir de kek olunca offf böyle oflanır işte..eline sağlık Baharcım:)

    YanıtlaSil
  6. güzel görünüyor tatlım ellerine sağlık bende ilk fırsatta deniycem..

    YanıtlaSil
  7. baharcım,ne hoş ne praik bir tarif bu...
    :))
    ellerine sağlık...
    hayırlı ve bereketli cumalar canım...

    YanıtlaSil
  8. Baharcigim ...H.cevizine bayilirim...mutlaka deneyecegim. Bunun benzeri findiklisini yapaiyorum ama bu sekilde harika olur galiba, ellerine saglik, sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  9. hayırlı cumalar canım.tart nefis görünüyor.ellerine sağlık.mutlu hafta sonları diliyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. çok güzel görünüyor ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  11. çok güzel görünüyor bende yapmak istiyorum:)kıskandım:)
    ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. hem pratik hem lezzetli nefis görünüyor

    YanıtlaSil
  13. kokusu buraya geldi , ne de olsa hindistan cevizi. ellerine sağlık.

    Kahve Dükkanı...

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.