11 Aralık 2011 Pazar

Carte d'Or Limon Aromalı Kayısılı Kek

Daha önce Carte d'Or Kakaolu kek ununu bir kaç değişiklik ile denemiştim,ve çok beğendiğimi ifade etmiştim.Bu sefer de sizlere Limon aromalı kek unu ile Kayısılı kek hazırladım.Kutudaki tarifi birebir uyguladım ek olarak sadece kuru kayısı unlayarak ekledim.Hazır kek unların da fark ettiğim bir şeyi de paylaşmak istiyorum.Kuru meyveyi kabul etmiyor hazır kek unları,kalıbın dibine çöküyor unlasanız bile.Nedenini anlamış değilim henüz, bulursan sizlerle de paylaşırım.Kısaca bütün samimiyetimle söylüyorum,Carte d'Or Kek karışımlarını gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.Gerçekten çok başarılı ve lezzeti oldukça yerinde.

9 yorum :

  1. nefis görünüyor canım.ellerine sağlık güzel bir hafta diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Harika bir görüntü nefis olmuş ellerine sağlık afiyetler olsun canım.

    YanıtlaSil
  3. çok güzelll nefis kabarmış nefis... ellerine sağlık.

    Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  4. çok güzel görünüyor. kokusu bile geldi.Eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. Hııım demek hazır kek unlarında karşılaşılan bir problem bu. ben de geçen kakaolu hazır kek un kullanıp içine de değil üstüne damla çikolata parçaları koymuştum, dibe çöktü. Yalnız değilmişim bu sıkıntıda demek ki.

    YanıtlaSil
  6. miss missssss,çok güzel görünüyor elien sağlık canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık.. kayısı farklı bir lezzet katmıştır eminim.. bu arada bloğunuzun 1. yılı hayırlı uğurlu olsun..daha nice senelere..

    YanıtlaSil
  8. Hazır harçlardan hiç denemdim çok hoş görünüyor...elinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Bahar Hanım.
    Öncelikle tatlı karışımlarımızı beğenmeniz ve farklı denemeler ile lezzet kattığınız için teşekkür ederiz. Hazır kek karışımlarımıza eklediğiniz malzemeler söylediğiniz gibi dibe çökme yapacak hatta kabarma performansında da eksiklikler olacaktır. Una bulayıp kullandığınız taktirde bu işlem daha da hızlanır. Olası çözüm, hamuru kek kalıbına döktükten sonra parçaları unsuz ekleyip hemen fırına vermektir. Parçalar inene kadar hamur pişmeye başlar ve kekinizin ortasında kalır.
    Afiyet Olsun.
    Sevgiler,
    Carte d'Or
    www.dondurmaliblog.com

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.