1 Aralık 2011 Perşembe

Fırın Poşetinde Sebzeli Tavuk



Malzemeler:

  • Tavuk baget
  • Patates
  • Havuç
  • Kuru soğan
  • 1 paket Maggi Soğanlı Sarımsaklı Çeşni
  • Pul biber,sıvı yağ

Yapılışı:
  • Patatesleri soyun elma dilimi hazırlayın.
  • Havuçların kabuklarını soyun irice doğrayın.
  • Kuru soğanları da ortadan ikiye bölün.
  • Tavuk bagetler ile birlikte derin bir kaba alın.
  • Maggi soğanlı sarımsaklı çeşni,sıvı yağ ve pul biber ekleyin.
  • Karışımı birbirine yedirin.
  • Fırın poşetine doldurun.
  • Ağzını kapatın ve iğne ile delikler açın.
  • Fırında pişirin.Fırından çıkarmadan 5 dk daha poşeti açarak üzerinin kızarmasını sağlayın.
  • Dilerseniz başka sebzeler de ekleyebilirsiniz.Baharat ilavesi de yapabilirsiniz.

16 yorum :

  1. ççok leziz olmuş baharcım:)
    ellerine sağlık...
    yanına da miss gibi pilav...
    yeme de dur şimdi bu ikiliyi:)
    sevgilerimle..
    :))

    YanıtlaSil
  2. Bende bugün yaptım seninle pisti olduk demek ki :-)

    Afiyetler olsun
    Sevgilerrrr.

    YanıtlaSil
  3. bu yemeği çok sık yaparım çok severiz ellerine sağlık.
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. harika görünüyor ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. hafif bir tarif ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. yiyenlere afiyet olsun ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Fotolarin her zamanki cok ic acici, nasil basaiyorsunuz portakal hanimcim :)

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canımm..
    nasıl da pamuk gibi olur değil mi o tavuk nefiss:)
    hayırlı cumalar güzelcim:)

    YanıtlaSil
  9. hımmm davet yemeği olmuş çok özenli eline sağlık cnaım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. olsa da yesek :) muhtesem görünüyo :)
    ellerine saglik canim, hayirli gunler :)

    YanıtlaSil
  11. ELİNİZE SAĞLIK :) TAVUK YEMEKLERİNE BAYLIYORUM :)

    YanıtlaSil
  12. Kendi baharatımı kullanarak yapıyorum ben.
    Ellerinize yüreğinize sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Bu tip ürünler çok kullanmıyor ama magginin bu çeşnili sosları olcukça başarılı. Bende kullandım. Canım ellerine sağlık. İyi haftasonları:)

    YanıtlaSil
  14. merhaba baharcım ben hilal bu gün için çok teşekkür ederim herşey çok güzeldi:)yemek harika görünüyor ellerine sağlık arkadaşım.umarım blok ödüllerindede ilk 3 te seni görmek dileğiyle oyum senin için başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  15. Simdi yapiyorum...Bakalim nasil olacak...Ben biraz salca ve domates püresi ekledim. Ve tabii cok sevdigim köriyi...Tarif icin tesekkürler...Güzel olursa blogumda görebilirsin tarifi...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Cok tesekkür ederim cok güzel oldu.. Bunu mutlaka tekrar yaparim...

    Tarifi blogumda görebilirsin, seni de etikledim...

    Hayirli günler...

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.