27 Aralık 2011 Salı

Tahinli Kurabiye

Bir dönem o kadar çok yapardım ki bu kurabiyeleri,uzun zamandır yapmadığımı fark edince hem tadına varalım, hemde blog da bulunsun istedim.

Malzemeler:

  • 1 su bardağı tahin
  • Yarım su bardağı sıvı yağ
  • Yarım su bardağı ceviz
  • 1 yemek kaşığı kavrulmuş susam
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 1 paket vanilya
  • 2 su bardağına yakın un

Yapılışı:
  • Un hariç bütün malzemeyi karıştırın.
  • Yavaş yavaş un ilave ederek yumuşak bir hamur hazırlayın.
  • Ceviz büyüklüğünde koparın ve yuvarlayın.
  • Yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizin.
  • 170 derece fırında hafif kızarana kadar pişirin.

25 yorum :

  1. Tahinli hamur işlerini pek severim ellerine sağlık harika olmuşlar

    YanıtlaSil
  2. Tahinli kurabiyene diyecek lafım yok gerçekten çok iştah acıcı gözüküyor:) çay takımına bittimm gerçekten O nasıl bir şeydir yaa Çok şirin ahh itiraf etmeliyimki o çay takımlarıyla misafir olarak ağırlanmak isterdim:):)

    YanıtlaSil
  3. Bu arada benim de tahinli pekmezli tariflere bir düşkünlüğüm arttı.
    Ellerine emeğine sağlık
    İyi haftalar

    YanıtlaSil
  4. nasıl da çatlamış gel beni ye dercesine.

    YanıtlaSil
  5. Aynen canım ne çok yapardım eskiden çok severim ve yapınca da yemeye doyamam ellerine sağlık harika olmuşlar ...

    YanıtlaSil
  6. top top çok güzeller ellerine sağlık canm

    YanıtlaSil
  7. ellerine saglik cok lezetli görünüyorlar yaninada kahve ohh :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  8. Bende geçen sene çok yapıyordum bu sene hiç yapmadım ellerine sağlık ...

    YanıtlaSil
  9. bu tahinli kurabiyeler çok güzel görünüyor uzanıp alasım geldi
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. tarif süper ellerine sağlık canım deneme listeme aldım teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. en sevdiğim kurabiyedir. yada sevdiğim nadir kurabiyelerdendir.
    elinize saglık

    YanıtlaSil
  12. ödülünü tebrik ederim canım :)

    YanıtlaSil
  13. ne çok severdim !!
    ama aklım çkıyor kalorisinden ! :=))

    YanıtlaSil
  14. Hiç yapmadığım ama beğenerek yediğim bir kurabiye güzzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. Mmmmmmmm tahinli herşeye varım ben..

    YanıtlaSil
  16. canım ellerıne sağlık harıka gorunuyor face de gordugumden berı aklımda bu kurabıyeler acaba neli dıye düşünüp durdum harıka resımlemıssın nefıs nefis yapayım bende en kısa zamanda ,sevgıler...

    YanıtlaSil
  17. şimdiden mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum herşey gönlünüzce olsun

    YanıtlaSil
  18. bende denemiştim gecen sene gayet basarılıydı busenede sanırım yapmanın zamanı gelmiş canım çekti:)

    YanıtlaSil
  19. Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor. Nice Mutlu Yıllara ♥

    YanıtlaSil
  20. Ayy Baharcım sanki fırından çıkardın kokusu bana geldi:) Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  21. Bahar Hanım, öncelikle yeni yılınızı kutlarım. Kurabiyenizi denemek istiyorum, ancak kabartma tozu konmuyor mu? Hülya

    YanıtlaSil
  22. Baharım kurabiyeler nefis görünüyor. Hele ki çay takımı. o ayrı bir güzel. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  23. Merhaba Hülya hanım kabartma tozu kullanmıyoruz.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Merhaba.Ellerinize sağlık,kurabiyeleriniz güzel görünüyor.Eşim tahinli olan herşeyi çok seviyor.Benim farklı bir tarifim var ama sizin tarifinizi de deneyeceğim.Bloğuma beklerim:))

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.