13 Aralık 2011 Salı

Kuskuslu Mercimek Salatası


Nefis ve besleyici bir salata.

Malzemeler:
  • 1,5 su bardağı kuskus makarna
  • 1 su bardağı yeşil mercimek
  • 1,5 su bardağı konserve mısır
  • Yarım demet dere otu
  • 1 demet maydanoz
  • 1 büyük kuru soğan
  • 4 dal taze soğan
  • Kuru nane,karabiber,pul biber
  • Zeytin yağ,limon suyu,nar ekşisi

Yapılışı:
  • Kuskus makarnayı haşlayın süzün ve sudan geçirin.
  • Yeşil mercimeği haşlayın süzün ve suda geçirin.
  • Derin bir kabın içerisine alın.
  • Yeşillikleri doğrayın.
  • Mısır ve taze soğanı ilave edin.
  • Kuru soğan ekleyin(isteğe bağlı)
  • Baharatları ilave edin.
  • Zeytin yağ,limon suyu ve nar ekşisi ekledikten sonra karıştırın.
  • Servis edebilirsiniz.

14 yorum :

  1. Mail ini aldim canim, cevap da yazdim. Cok severim yesil mercimegi, ellerine saglik. Opuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. çok çok lezzetli gözüküor salatalara yeşil mercimek zaten çok yakışıyor sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Salata çok lezzetli olmuş salataların tümünü çok severim zaten...Ellerine sağlık canım...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş bende haftasonu yapmıştım hem leziz hem besleyici oldu:))
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. baharcım ellerıne sağlık harika olmuş
    afiyet bal olsun

    YanıtlaSil
  6. Tam kisa yakisir besleyici enerji verici nefis bir salata olmus eline saglik

    YanıtlaSil
  7. kuskusla nasılda güzel olmuştur ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Cok guzel olmus canim
    Afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  9. Ben bayılırım bakliyat salatalarına ama eşim ağzına sürmüyor.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Kuskus, mısır, mercimekler inci gibi dizilmiş. Nar ekşisi de girmiş ya içine tutmayın beni.

    YanıtlaSil
  11. eminim çok seveceğim!!
    tarfi not aldım. saol ;)

    YanıtlaSil
  12. meyveli pastanın görüntüsüne bayıldım. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.