17 Şubat 2011 Perşembe

Keten Tohumlu Kurabiye


Tek kelime ile Enfes bir Kurabiye.Deneyince bana hak vereceğinizi düşünüyorum.Tarif bana ait.Çok vakit geçirmeden denemenizi tavsiye ediyorum.

Afiyet olsun.


Malzemeler:
  • 125 gr yumuşak margarin
  • Yarım çay bardağı sıvı yağ
  • 1 çay bardağı pudra şekeri
  • 1 çay bardağı keten tohumu(iri çekilmiş olacak)
  • Yarım paket kabartma tozu
  • 3 damla sıvı vanilya yada 1 paket vanilya
  • Aldığı kadar un
Yapılışı:
  • Margarin ve pudra şekerini elinizle yumuşatın.
  • Un hariç diğer malzemeleri ekleyin yoğurun.
  • En son unu yavaş yavaş ilave edin.Yumuşak bir hamur olmalı.
  • Çok hafif unladığınız tezgahın üzerinde merdane ile açın.
  • Kurabiye kalıpları ile keserek şekil verin.
  • Yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizin.
  • 170 derece fırında hafif pembeleşene kadar pişirin.

13 yorum :

  1. Canım harika olmuş burçak bisküviye bayılırım mutlaka denemek isterim sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bende sana yazicaktim :) kalp kalbe karsiymis :))
    toz kahve ama koymasanda olur :) ben koymamisdim, malum Umut`dan dolayi...

    canim, kurabisler harika görünüyor! resimlerinde süper!! ellerine yüregine saglik!

    iyi geceler diliyorum..kocaman öpüldün.

    YanıtlaSil
  3. face yok canim ama msne ekledim seni, ulasmadimi davetiye?

    YanıtlaSil
  4. Burçak bisküvi en sevdiğimdir. Bu tarifi kenara ayırıyorum. İnşallah denemek istiyorum :) Ayrıca çikolatayı unuttuğunuz iyi olmuş, çünkü burçak tadında bir bisküviyi çikolatanın tadı gölgelerdi, Böyle sade hali çok daha güzel. Ellerinize sağlık.
    Bu arada etkinliğimize de beklerim, kahvaltı konulu bir etkinlik yapıyorum, tariflerinizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Görüntüsünden ne kadar lezzetli olduğu belli oluyor gerçekten.

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. çok şifalı ve nefis olmuş kurabiyeler sunumda nefis..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. kıtır kıtır olmuş arkadaşım.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. şimdi bi tanecik,
    kahvemin yanına almassam olmaz !!

    YanıtlaSil
  9. Keten tohumlu kurabiyeyi denedim ve sonuç muhteşem. Her tadan çok beğendi. Teşekkürler tarif için Bahar Hanım..

    YanıtlaSil
  10. bende denedim tek kelimeyle mükemmel ama bir şey sormsk istiyorum keten tohumunu kavurup dövsek daha kokulu olurmu acaba sevgiler

    YanıtlaSil
  11. herşeyiyle güzel ama şekil vermek biraz zor

    YanıtlaSil
  12. Annem keten tohumuna bayılır
    bu tarifi hemen ona ulaştırıyorum :)
    teşekkürler tarif için
    bugün bende kurabiye tarifi paylaştım ama
    paylaşmasam iyiymiş ben :)
    görseller nefis

    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.