19 Şubat 2011 Cumartesi

Mud Kek (Çamur Kek)


Hasretli Lezzetler'e devam...Nefis bir kek daha size.

Malzemeler:
  • 125 gr yumuşak margarin yada tere yağ
  • 125 gr çikolata
  • 3 yumurta
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1 su bardağı un
  • 1 paket vanilya
Üzeri için:
  • 1 paket çikolata sosu
Yapılışı:
  • Margarini mikser ile krema haline getirin.
  • Çikolatayı benmari usulü eritin.Margarine ekleyin.Karıştırın.
  • Yumurta sarılarını karışıma ekleyin.Mikser ile karıştırın.
  • Un ve vanilyayı ilave edin.
  • Yumurta beyazlarını ayrı bir yerde köpürene kadar çırpın.
  • Karışıma yavaşça ekleyin karıştırın.Kek kalıbını yağlayın.
  • Önceden ısınmış 190 derece fırında 30 dk pişirin.
  • Soğuduktan sonra çikolata sosu ile servis edin.


12 yorum :

  1. eline sağlık canım çok lezzetli görünüyor.yemede yanında yat

    YanıtlaSil
  2. balim benim ;) afiyet bal seker olsun ;) sunumun coook hos olmus! o misss ellerine saglik... muuuahh ;))

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım .
    Bilirim şahane bir kek.
    Gazozlu poğaçayı sormuşsun yumuşacık bir poğaça oluyor.Denemeni öneririm.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Canımmm çok güzel görünüyor rejim yapmayı düşününce daha bir aç oluyorum nedense :( sevgiler canım benimmm.

    YanıtlaSil
  5. Yok yok ben de çikolatalısından bir kek yapayım bugün, olmayacak böyle:))

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,
    blogunuzu tesadüfen buldum, ama tariflere bayildim, kek harika olmus, ellerinize saglik.
    Hepside birbirinden güzel tarifler.
    Asagidaki armutlu ve keten tohumlu kurabiye cok ilgimi cekti, keten tohumu alinca denemegi isterim.
    Burda keten tohumlu ekmekler satin aliyorum, ama kurabiyesini hic denemedim.
    Elinize emeginize saglik,
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Canım kek süpper olmuş,ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  8. Çamur mamur, ben yerim bunu :) Mis gibi..

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler yorumlarınız için.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. sevgili anneminkızıyım,
    hoş geldin canım.ekmeğini ben de denemeyi düşünüyorum ama kurabiye gerçekten nefis oluyor.
    sevgiler canım daha sık yazışmak dileğiyle....

    YanıtlaSil
  11. hasretim teşekkürler bitanem...

    YanıtlaSil
  12. sevgili lezzete dair,
    ilgin için teşekkürler tatlım.

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.