7 Şubat 2011 Pazartesi

Fındıklı Kahve Kurabiyesi


Her zaman ki gibi bu gün de erkenden işlerimi bitirip mutfağa girdim.Suların ani kesilmesiyle kendimi burada buldum.Hadi dedim bu arayı değerlendirelim ve bir kaç gündür bekleyen kahveli kurabiyeleri yayınlayalım.Bu arada bir aksilik olmaz ise üç tarif gelecek az sonra....Bu kurabiyeler ise Sevgili Ra'dan.Tarif için teşekkürler.

Malzemeler:
  • 1 cup un (az gelirse ekleme yapabilirsiniz)
  • 2/3 cup pudra şekeri
  • 1 cup fındık (ben1 çay bardağı ince çekilmiş toz fındık kullandım)
  • 150 gr yumuşak margarin
  • 2 çay kaşığı türk kahvesi
  • Arasına nutella ve dulce de leche
Yapılışı:
  • Margarin ve pudra şekerini güzelce yoğurun.
  • Türk kahvesi,fındık ve un ilave edin.Önce 1 cup unu ekleyin.
  • Az gelirse unu 1 yemek kaşığı kadar ilave edebilirsiniz.
  • Yumuşak bir hamur olsun.
  • Kurabiyeleri yuvarlak şekil yapın ve fırında çok az pişirin.
  • Kurabiye hamuru çok pişince sertleşen bir hamur haline geldiği için az pişiriyoruz.
  • Fırında iken yumuşak görünebilir soğuyunca sertleşiyor bu sizi yanıltmasın.

21 yorum :

  1. kahvenin yanında süper gider bu kurbişler:)Ellerine sağlık canım.
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy canım;

    Çok güzel görünüyorlar.Ellerin dert görmesin çok güzeller.

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş arkadaşım.minik minik.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık gerçekten süper kahvede hazırsa misafir olayım sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Kahvenin yanında yenen ufak lezzetlere bayılıyorum. ellerine sağlık nefis:)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Bahar,
    Ellerinize saglik, hersey tek kelime ile harika.

    Sevgilerimi gonderiyorum ve de cok guzel ama herseyiyle guzel bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. görüntüleri çok estetik,
    fındıkta kurabiyelere çok yakışıyor,
    eline sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. canımm ellerine emeklerine sağlık:)
    ne de güzell görünüyorlar:) miniş miniş:)
    harika bir tarif:)

    YanıtlaSil
  9. güzel bir secim :) bende ra`cimda görüp cok begenmisdim.. seninkilerde cok cici olmuslar.. ellerine emegine saglik tatlim.. ve tabii afiyet seker olsun :))

    cici sevgiler

    YanıtlaSil
  10. bahar sana bloguna ugrayan blogcular widgeti koymustum silmişsin niye istemedin ki

    YanıtlaSil
  11. makaron gibi görünüyorlar :) çok şekerler. eline sağlık. sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Kurabiyeler nefis üstü nefis görünüyor ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık, fındıklı fındıklı, kahve yanına nefis!

    YanıtlaSil
  14. çok şirin olmuşlar nefis gözüküyorrlar:)
    eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
  15. Kahve kurabiye hiç denemedim acil denemem lazım.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. Süper, nefis olmuşlar. Ellerine sağlık. Afiyet olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. SEVGİLİ YEŞİM,
    SEVGİLİ AYCAN,
    SEVGİLİ SEVDA,
    SEVGİLİ DERYA,
    SEVGİLİ SAĞLIKLIMUTFAK,
    SEVGİLİ AYBİKE CEYLAN,
    SEVGİLİ HAYAT CEMRESİ,
    SEVGİLİ DENİZ,
    SEVGİLİ HASRETLİLEZZETLER,
    SEVGİLİ MİMOSA CAFE,
    SEVGİLİ BANU,
    SEVGİLİ NARİNCE,
    SEVGİLİ YEMEKBİRAŞK,
    SEVGİLİ MUTFAKDİLİ,
    SEVGİLİ BEYAZ HANIMELİ
    HEPİNİZE AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDİYORUM VE KAHVE EŞLİĞİNDE BİRER TANE KURABİYE İKRAM EDİYORUM.:
    SEVGİLERİMLE....

    YanıtlaSil
  18. nekadar hoş olmuşlar elinize sağlık bayıldım yapacağım:))

    YanıtlaSil
  19. Çok cici görünüyorlar, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  20. tarifi çok beyendim görünüşünü yapmak istiyorum cup ölçüsü yerine bardak ölçüsü kulanabilirmiyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cup ölçüleri ile hazırladığım bir tarif bardağa ne kadar gelir bilemiyorum.Tarifin orijinali Ra Mutfakta oraya bakabilirsiniz.

      Sil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.