18 Şubat 2011 Cuma

Armut Kurabiye.....Etkinlik.....


Bu kurabiyeleri bir kaç yıl önce çok sevdiğim arkadaşım Nihal'de yemiştim.Daha önce yaptığım Fındık Ezmeli Kurabiye ile hamuru aynı sadece içlerine eklenen malzemeler farklı, hamur o kadar güzel ki ne ile isterseniz yapabilirsiniz.Bu kurabiyeleri Sevgili Cafemis'in Porselendemlik Çay Saati Etkinliğine gönderiyorum.

Malzemeler:
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 1 çay bardağı pudra şekeri
  • 1 paket vanilya 
  • 3 damla limon suyu
  • 3 su bardağı un
  • Armut sapları için karanfil
  • Üzeri için pudra şekeri
Yapılışı:
  • Vanilya,un ve limon suyu hariç bütün malzemeyi karıştırın.
  • Vanilyanın üzerine limon suyunu ekleyin ve karışıma alın.
  • Un ilave ederek yumuşak bir hamur yapın.
  • Armut şekli verin tepesine karanfil koyarak fırında hafif kızarana kadar pişirin.

Hayırlı cumalar.......

24 yorum :

  1. Ellerine sağlık canım
    çok harika görünüyor aynı tarifle ben de geçen hafta armut kurabiye yaptım gerçi o tarifin içinde limon suyu yoktu ondan mıdır bilemiyorum kurabiyelere çok güzel şekil verdim kendim bile hayran oldum şekillerine :)) ama fırına girince hepsi yayıldı :( sonuç hüsran :((
    seninkiler nefis olmuş canım ellerine sağlık.
    Bir de etkinliği sormuşsun canım
    etkinliğin amaçı sadece paylaşım :))
    bu kadar zaten blogcunun amaçıda bu hepimiz paylaşım için burdayız.
    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  2. Canım bu ne güzellik böyle yaaaa, arkadaşlarla bayıldık valla. Ellerine kollarına sağlık.

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş arkadaşım.bende yapabilirmiyim acaba.denemem lazım.ellerine sağlık canım.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Nasil cici olmus bu kurabiyeler böyle!! Ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
  5. bende yapmıştım bundan şeklide tadıda güzel oluyor seninkilerde çok güzeller cnm ellerine sağlık
    hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  6. Sıvıyağ ile yapılan kurabiyeler hep ilgimi çekmiştir. Çünkü katı yağı mümkün olduğunca kullanmamaya gayret ediyorum. Yapabileceğim kurabiyeler listesine aldım. Ellerine sağlık. Hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  7. Canım hayırlı cumalar kurbişler en
    fes ellerine sağlık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. İçinde margarinde yok ama çok güzeller en kısa zamanda deneyeceğim, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Canımne kadar güzel olmuşlar ellerine sağlık bayıldım görüntü de süper sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Canım maşallah hızına yetişemiyorum. ellerine sağlık çok güzel duruyorlar:)

    YanıtlaSil
  11. Canım maşallah hızına yetişemiyorum. ellerine sağlık çok güzel duruyorlar:)

    YanıtlaSil
  12. şahane olmuşlar canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. canımm bloglarla yeni yeni tanıştığım zamanlarda gördüğüm bir kurabniye idi bu tarif:)
    ozaman fotoğraf falan çekmiyodum yapmıştım unutmuşum gitmiş bak:) bir yaptığımı kolay kolay yapmıyorum bir daha:)
    sözün özü;pek güzeller Bahar'cığım ellerin dert görmsin..

    YanıtlaSil
  14. Sıvıyağ ile yapılan bir kurabiye daha öğrendim sayende canım..
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  15. wooowww!! harika olmus!
    ellerine saglik baharcim!
    afiyet sekerler olsun ;) kocaman öpüyorum..

    YanıtlaSil
  16. yemede yanında yat derler yaa

    aynen öyle görünüyor

    eminim tadıda öyledir

    YanıtlaSil
  17. yıldız'ım teşekkürler canım.etkinlik ilk olduğu için şimdi daha tecrübeliyim:)
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  18. sevgili aycan,
    o senin güzelliğin canım.öpüyorum

    YanıtlaSil
  19. sevgili sevda,
    yaparsın arkadaşım insan istedikten sonra neler yapar.
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  20. sevgili mutfaktan mis kokular teşekkür ederim.

    sevgili hande'cim,
    teşekkürler canım.



    sevgili yersofrası,
    bende kullanmak istemiyorum ama katı yağ olmadanda olmuyor.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  21. sevgili derya,
    teşekkürler...


    sevgili minimutfantan,
    teşekkürler canım...


    sevgili özgen,
    teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  22. sevgili sağlıklı mutfak,
    teşekkürler tatlım....

    sevgili tümay,
    teşekkürler....


    sevgili deniz'cim teşekkürler tatlım.


    sevgili elif teşekkürler....

    YanıtlaSil
  23. hasret'im canım benim kocaman öpüldün tatlım...



    sevgili muhabbet sofrası teşekkürler....

    YanıtlaSil
  24. Ellerine sağlık arkadaşım,harika gözüküyorlar,kaç kere geldim inan ama sor bir neden almadan gittim,sitende bir şeye gözüm takılıyor,ondan diğerine,diğerine derken unutup çıkıyorum,bu sefer kararlıyım,yayınlayıp,gezeceğim,yeni bir şeyler var mı diye:)) tarifin 32.sırada yayına girecek hayatım,ellerin dert görmesin,sevgiler
    http://cafemis.com http://cafemis.blogspot.com ve face adreslerimde yayında olacak

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.