8 Şubat 2011 Salı

Bal Kabaklı Kek


Enfes bir kek.Aslında tarif üzerine yola çıkmıştım ama ne yazık ki tariflere pek sadık kalamıyorum:)Yabancı bir blog da gördüm.Ama tamamen kendimce değiştirdim.Girdim mutfağa yarım ölçü yaptım ama tadına bakınca yarım ölçünün kendime ancak yetebileceğini anladım:)Ve arkadaşım Ebru da beğendiğine göre tamam dedim herkes beğenir:)Ben yarım ölçü yaptım ama size tam ölçü veriyorum çünkü az çıkıyor yarım ölçüden.

Malzemeler:
  • 4 yumurta büyük ise 3 tane
  • 250 gr eritilmiş soğumuş margarin yada tere yağ
  • 1 su bardağı toz şeker
  • Yarım su bardağı pudra şekeri
  • 1 şişe dr.oetker sıvı vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 çay kaşığı karbonat
  • 2 su bardağı şeker ile pişmiş kabak püresi
  • 2 yemek kaşığı tahin
  • 4 yemek kaşığı toz fındık
  • 4 yemek kaşığı hindistan cevizi
  • 1 limon rendesi
  • 2 su bardağı un

Yapılışı:
  • Margarini eritin ve ılınınca içine pudra şekerini alın çırpın.
  • Toz şeker ilave edin çırpmaya devam edin.
  • Yumurtaları tek tek ekleyin çırpmaya devam edin.
  • Daha sonra diğer malzemeleri ilave edin ve mikser ile karıştırın.
  • Kek kalıbını yağlayın ve karışımı boşaltın 150 derece fırında ağır ağır pişmeye bırakın.





8 yorum :

  1. Nefis bir kek olmuş..Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerine sağlık harika bir kek gerçekten balkabağına bayılıyorum çok yakışmıştır u keke de sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. eminim cok lezzizdir, harika görünüyor!
    ellerine saglik tatlim!

    sicacik sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Rabbim bize sundugu ne guzel bir nimettir degilmi tatlisi boregi corbasi daha neler neler.eline saglik sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ben denemedim ama dilim halini görünce harika bir kek olduğuna karar verdim.ellerine sağlık canım benim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Dolapta bekleyen bir kabak püresi var bende değerlendireyim onu eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  7. Canım ellerine sağlık enfes görünü
    yor kekin sımsıcak sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Hımmm evde balımda var,, eee geriye sadece yapmak kalıyor. Kekin nefis görünüyor canım.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.