8 Ağustos 2012 Çarşamba

Erik Kompostosu



Yaz mevsiminin güzel meyveleri ile hazırlayabileceğiniz  bir komposto.Yapımı oldukça kolay.Sadece soğuması için biraz zamana ihtiyaç var.

Afiyetle...

Malzemeler:
  • 1 kilo kırmızı erik
  • 2,5 litre su
  • 2 su bardağı toz şeker
  • 2-3 dilim limon

Yapılışı:
  • Erikleri güzelce yıkayın tencereye alın.
  • Üzerine su ekleyin ve bir taşım kaynatın.
  • Toz şeker ve limon dilimi ekleyerek erikler az yumuşayana kadar kaynatın.
  • Soğuk olarak servis kaselerine alın.

10 yorum :

  1. iftarda buz gibi çok iyi olur...
    ellerine sağlık canım....
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. merhaba,

    ben kabuk tarçın ve karanfilde ilave ediyorum.Hoş bir tat ve kokusu oluyor. Ayrıca erikleri çekirdeğinden ayırıp,blendır ile çırparak ev yapımı şahane bir meyve suyu yapıyorum. bilginize..

    YanıtlaSil
  3. Bu sıcaklarda ilaç gibi gelir. Bol buzla harika. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Komposton şahane görünüyor canım ellerine sağlık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. görselleriniz şahane.tatları da öyledir eminim.

    YanıtlaSil
  6. Hımm bu gibi nefis olur. Ellerine sağlık Baharım

    YanıtlaSil
  7. Baharcığım senin tariflerinde önce resimlerin güzelliğine takılyorum hepsi harika makina için yorumumda hala geçerli göz ve zevk önemli emeklerine sağlık. Kompostonun rengine bayıldım ellerine sağlık.Elifciğimide çok öpüyorum segiler bizden...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Bu sene erikler o kadar güzel ki hiç bir yıl bu kadar erik yediğimi hatırlamıyorum. Kompostonun rengi de muhteşem...

    YanıtlaSil
  9. ben bu sene erik kompostosu sadece bir kere yapabildim,oda taslakta çakıldı kaldı:)kayınvalidemin bahçesinden topluyorduk ne güzel oluyordu,ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.