4 Ağustos 2012 Cumartesi

Çikolatalı Tarçınlı Şokola



Hayırlı Ramazanlar.Nefis yemeklerin yanında iftar sonrası mutlaka bir tatlı bekliyor ev halkı değil mi?(aslında ev halkı bahane itiraf ediyorum)Sütlü tatlılar hem hafif hem de çok kolay hazırlandığı için ilk tercihim olur her zaman.Çeşit çeşit hazırlayabilirsiniz üstelik.

Lezzet dolu bir hafta sonu diliyorum.

Malzemeler:

  • 1 litre süt
  • 3 tepeleme yemek kaşığı pirinç unu
  • 1 yemek kaşığı silme mısır nişastası
  • 25 gr kakao
  • 3 yemek kaşığı toz şeker
  • 1 paket sütlü çikolata
  • 1 çay kaşığı silme tarçın
  • 1 paket vanilya
Piştikten sonra;

Yarım paket kakaolu toz şanti ve 1 su bardağı soğuk süt




Yapılışı:
  • Süt,pirinç unu,nişasta ve şekeri tencereye ekleyin.
  • Çırpıcı ile sürekli karıştırarak muhallebi kıvamına gelene kadar pişirin.
  • Ocaktan indirdikten sonra 1 paket çikolata,tarçın ve vanilya ekleyin karıştırın.
  • Toz şanti ve 1 su bardağı süt ekleyerek mikser ile 5 dk çırpın.
  • Kuplara paylaştırın ve soğuk olarak servis edin.





8 yorum :

  1. Bu görüntü beni şuarcıkta bayıltıcak ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Bu şokolanın kıvamını çok seviyorum. Çok da lezzetli görünüyor Bahar. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Kızım görmesin vallahi tutturur yapalım diye...Bayılıyor mutfakta benimle beraber bu tarz tatlılar yapmaya..Daha 3.5 yaşında

    YanıtlaSil
  4. Sütlü tatlıları ben de daha çok seviyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Bahar'cım ellerine sağlık enfes olmuş sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. mmmm nefis. ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  7. tum tariflerinizide oldugu gibi bu tarifinizde harika gorunuyor...kesinlikle denemek istiyorum ...bir cogu tarifinizi not aldim ozelikle de sutlu tarifleriniz tam damak tadima gore :)ancak bu tarifle ilgili bir sorum var cikolatanin gramini yazarsaniz cok sevinirim...simdiden tesekkurler...
    takipteyim :)

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.