10 Ağustos 2012 Cuma

Çingen Pilavı


Geri sayım başladı.Bayrama az bir zaman kala hazırlıklar da başladı mutlaka.Hep iftar için öneriler sunduk değil mi bugünkü tarif de sahur için nefis bir salata.Lor peyniriniz lezzetli ise doyamazsınız bu tarife.

Bu arada İzmir'de ikamet edenlere küçük bir sır Gürmar süt ürünleri harika.Özellikle Tulum loru, şiddetle tavsiye ediyorum.

Malzemeler:

  • 400 gr lor peyniri (Yağlı tulum loru)
  • 3 adet domates
  • 3 adet salatalık
  • 5 dal taze soğan
  • Zeytinyağ
  • Tuz
  • Yarım demet maydanoz

Yapılışı:
  • Derin bir kaba yeşillikleri doğrayın.
  • Salatalıkların kabuklarını soyun küp küp doğrayın.
  • Domatesleri küp küp doğrayın.
  • Tuz ve zeytinyağ ekleyin karıştırın.
  • Lor peynirini de ekleyerek servis tabağına alın.

14 yorum :

  1. çok göz alıcı ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok severim,her zaman yiyebilirim :)
    Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. mmm..
    ennfesss..
    ellerine sağlıkk canım..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık baharcım bende cıkça yaparım...

    YanıtlaSil
  5. Ben bunun adını sosyete salatası diye biliyordum:) yaz aylarında kahvaltıda çokça yaparız. Gürmar süt ürünleri yani gürsüt bizim de favorimiz tulum loru ve dilim kaymak tek geçerim. Bayram tatlı seçimin şerbetli olursa soğuk servis yaparken bir parça da kaymak ekle çayla tadı zirve yapıyor tavsiyemdir.

    YanıtlaSil
  6. Hımmm nefis ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  7. eline sağlık Baharcım Gürmar bize uzak gitmek istiyorum nasip olmadı..

    YanıtlaSil
  8. Bugün ben en tehlikeli saatlerde iftara bir iki saat kalalarda bloğunda gezdim gezdim gezdikçe aklım gitti başımdan .Her gördüğümü canım istedi.Canım hiç ayırt etmemecisine hepsi çok ayrı çok güzeldiler ellerine sağlık olsun..

    YanıtlaSil
  9. renklerın guzellıgıne bakın yesıl kırmızı beyaz
    tam da bana ve dıyetıme gore ellerıne saglıkkk

    YanıtlaSil
  10. Bende çok severim böyle hatta normal salata yapına bile illa peynir yada lor ekler yerim.ellerine sağlk baharcım

    YanıtlaSil
  11. İşte bu tam benlik olmuş Bahar, ellerine sağlık harika...

    YanıtlaSil
  12. Çingen pilavi çok güzel görünüyor, zaten içerisinde Gürmar şarküteri ürünleri varsa lezzetine güvenmemek mümkün değil.

    YanıtlaSil
  13. Baharcım, ben bunu kahvaltıya çok yaparım,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Bu çok ilginç bir tarifmiş
    bizim de çingene pilavımız vardır bulgur pilavına benzer
    bunu anneme de göstereceğim ve deneyecğiz.
    ellerinize sağlık,bilgilendirme için de çok ama çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.