12 Mayıs 2014 Pazartesi

Kakaolu Hindistancevizli Kurabiye



Geçenlerde Kayınvalidemler de yedim bu kurabiyeleri.Ama Bim'den hazır almışlardı.Kıvamı biraz sert olmasına rağmen hoş bir tadı vardı.Dedim ben bunu yaparım hemde daha güzelini :) Gerçekten de öyle oldu.Daha güzelini yaptım.Deneyip beğenmeniz dileğiyle.

Mutlu huzur dolu bir hafta sizlerin olsun.


Malzemeler:

  • 1 paket yumuşak margarin
  • 2 yumurta sarısı
  • 2 türk kahve fincanı sıvı yağ
  • 1,5 su bardağı pudra şekeri
  • Yarım su bardağı buğday nişastası
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 4-4,5 su bardağı un (az gelirse ekleme yapabilirsiniz)

Üzeri için:
  • 2 yumurta akı
  • 1 yemek kaşığı kakao
  • Yarım su bardağından biraz fazla hindistan cevizi

Yapılışı:
  • Derin bir kaba un hariç tüm malzemeyi ekleyin.
  • Yoğurmaya başlayın.
  • Yavaş yavaş un ilave ederek yumuşak bir hamur hazırlayın.
  • Başka bir tarafta küçük bir kaseye hindistan cevizi ve kakaoyu ekleyin karıştırın.
  • Hamurdan ceviz büyüklüğünde koparın ve yuvarlayın.
  • Önce yumurta akına sonrada kakaolu hindistan cevizine bulayın.
  • Yağlı kağıt serili fırın tepsisine aralıklı olarak dizin.
  • 160 derece fırında pişirin.

3 yorum :

  1. Şimdi bunlar senin yaptığının fotolarımı ? Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Bunu denemek istiyorum Baharcım, ellerine sağlık görüntü nefis ;) sevgiler çokça..

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık çok lezzetli görünüyorlar sevgiler...

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.