9 Nisan 2014 Çarşamba

Kıymalı Kaşarlı


Kahvaltının mutluluk ile bir bağlantısı var denir ya hep,bana göre kahvaltıyı kiminle yaptığının mutluluk ile bir bağlantısı var.Ben sevdiklerime hazırladığım ve onlarla keyif dolu zamanlar geçirdiğim anda mutlu oluyorum.Bu sofralar da yaşadığımız mutluluk resmidir bana göre.

Keyif dolu bir hafta silerin olsun.


Malzemeler:
  • 250 gr kıyma
  • 1 büyük kuru soğan
  • Tuz,karabiber,pul biber,kekik,kimyon,kırmızı toz biber
  • Yarım türk kahve fincanı zeytinyağı
  • 1 su bardağı Tukaş Rendelenmiş Domates
  • 150 gr rendelenmiş kaşar peyniri

Yapılışı:
  • Kuru soğanı yemeklik doğrayın.
  • Tavaya zeytin yağ ekleyin ve kuru soğanı kavurun.
  • Kıymayı ilave edin ve karıştırın bir süre.
  • Çok az sıcak ekleyin ve kıymanın yumuşamasını sağlayın.
  • Kıyma iyice piştikten ve suyunu çektikten sonra rendelenmiş domatesi ilave edin.
  • Bir kaç dakika da bu şekilde pişirin.
  • Tuz ve baharatlarını ekleyin.
  • En son her yerine gelecek şekilde rendelenmiş kaşar peyniri serpiştirin.
  • Kısık ateşte kaşar peyniri eridikten sonra sıcak olarak servis edin.

8 yorum :

  1. Ellerine sağlık Baharcım. Çok pratik bir tarif olmuş. Afiyet olsun sizlere....:)) Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. oooo vallahi harika bir menüğ mangolia kıymalı kaşar bende geliyorum...

    YanıtlaSil
  3. menü süper olmuş : ) afiyet olsunn

    YanıtlaSil
  4. Bende çok severim kahvaltıyı hani dostlarla çay pata börek değilde kahvaltı muhabbet daha bir başka oluyor menü çok güzel magnolialar iştah açıyor zaten herşey çok zarif elinize sağlık sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. böyle bir kahvaltı masasında ben de cok mutlu olurum :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Harika bir masa sevgiyle hazırlandığı belli canım tarif de süper ama tatlı da kaldı gözüm illa ellerine sağlık, ağzınızın tadı hiç bozulmasın inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. Bütün tarifleriniz çok güzel gergin takipcinizim.Ama sitenizin eski hali çok daha güzel gorunuyordu.yeni tariflerinizi sabirsizlikla bekliyorum.saygilar

    YanıtlaSil
  8. bence bu lezzet şahane ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.