5 Nisan 2014 Cumartesi

Humus


Blogda Humus tarifi daha önce paylaşmıştım.Bu sefer Sevgili PelinChef tarifi ile hazırladım.Bu tarif de blogumda olsun istedim.Her iki tarifi de deneyip siz kendi tarifinizi seçin.

Mutlu Keyif dolu bir hafta sonu sizlerin olsun.

Tukaş Facebook sayfasına buradan ulaşabilirsiniz.


Malzemeler:
  • 1 su bardağı Tukaş Haşlanmış Nohut
  • 1 çay bardağı zeytinyağı 
  • 2-3 diş sarımsak
  • Yarım limon suyu
  • 2 yemek kaşığı tahin
  • Tuz,kimyon
Yapılışı:
  • Haşlanmış nohutların kabuklarını soyun.
  • Önemli püf noktası nohutların kabuklarının soyulması.
  • Bütün malzemeleri mutfak robotundan geçirin.
  • Kıvamını su ekleyerek ayarlayabilirsiniz.

3 yorum :

  1. Ben nohutları kendim haşlıyorum ama şu kabuk soyma faslı beni çok bunaltıyor:)) o yüzden hepsini meyve sıkacağından geçiriyorum hiç belli olmuyor üç öğün salata diye üzerine bol maydonoz ve pulbiberle yenir bizde:))
    Ellerine sağlık Baharcım.

    YanıtlaSil
  2. Baharcım humussuz bir dvet masası düşünemiyorum..Bayılırım ,ellerine sağlık..Tabaklara bayıldım..

    YanıtlaSil
  3. Hımm nefis görünüyor Baharcım, bu arada tabaklarına da bayıldım, renkleri çok hoşş

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.