8 Nisan 2014 Salı

Çilekli Magnolia Puding


Bloglarda bir puding tarifidir gidiyor.Yapan yapan.Malum tezgahlar da çilek ile dolmuşken bende bu lezzeti deneyerek sizlerle paylaşmak istedim.

Dün akşam hazırladım,çekim için ayrı servis hazırlayarak onları buzdolabının en ücra köşesine koydum :) Tahmin edersiniz ki bir yemek blogu ile aynı evde yaşamak dönem dönem bu tür şeylere katlanmayı gerektiriyor.Çok zor yani :)

Denedim,beğendim büyük bir keyifle paylaşıyorum sizlerle.Sizler de mutlaka deneyin derim.


Malzemeler:

  • 1 litre süt
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 3 yemek kaşığı un
  • 1 yemek kaşığı nişasta
  • 2 yumurta sarısı
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket sıvı krema 200 ml
  • 1 küçük paket bebe bisküvisi
  • 1 kase çilek

Yapılışı:
  • Derin bir tencereye süt,şeker,un,yumurta sarısı,ve nişastayı ekleyin çırpıcı ile çırpın.
  • Muhallebi kıvamına gelene kadar pişirin.
  • Ocaktan indirdikten sonra vanilya ve sıvı kremayı ekleyin mikser ile çırpın.
  • Ilınması için bir süre bekletin.
  • Bebe bisküvilerini robottan geçirin.
  • Çilekleri yıkayın ve dilimleyin.
  • Kuplara puding,çilek,bebe bisküvisi olacak şekilde paylaştırın.
  • Soğuduktan sonra servis edin.

8 yorum :

  1. Muhteşem. Vallahi dayanamayıp yapıcam ben de :)

    YanıtlaSil
  2. eksiklerimi toparlayıp bende deneyeceğim yumurta kapama gibi bu tariftede eksik kalmamak lazım :D
    ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  3. Baharcığım bu güzel pudinglerle uğraştığına göre sağlık durumuna kavuşmuşsun demek buna sevindim.Tekrar geçmiş olsun.Puding harika görünüyor.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Nefis görünüyorlar, son dönem herkes magnolia yapıyor sanırım :) Bende de muzlusu var, ama lezzeti o kadar güzel ki insanın yedikçe yiyesi geliyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Harika bir lezzet sık sık yapıyorum bende ellerine sağlık Bahar'cım sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Bende buaralar sık sık fotoğraflarına rastladım ama tarifini görmemiştim.Ellerinize sağlık deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  7. Çilek mevsimini beklemeden deneyeceğim ins.ellerine sağlık cnm.

    YanıtlaSil
  8. Sagol cnm tatlı süper olmuş
    denedim ve test ettim.:))
    Neslihan

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.