13 Mayıs 2012 Pazar

Domatesli Kuru Biber Haşlama


Yaz geliyor,artık sebzeler bol ama bazı sebzelerin kurusu daha bir lezzetli oluyor.Geçen yıl annemin kuruttuğu biberleri kışın bol bol tükettik..Hemen hemen her gelen misafire de yapıldı.Bu yıl nasip olursa daha çok kurutmayı düşünüyorum.Kuru biber haşlamayı daha önce ölçü vermeden yayınladım.Bu sefer bol domates rendesi ile hazırladım .Kış mevsiminde yaparsanız içine yazdan hazırladığınız şişe domates sosundan kullanabilirsiniz.

Malzemeler:

  • Kuru biber
  • Sıcak su
  • Domates rendesi
  • Zeytinyağ
  • Tuz

Yapılışı:
  • Kuru biberleri ortadan ikiye kırın.
  • Bol suda yıkayın.
  • Tencereye alın üzerine sıcak su gezdirin ve yumuşayana kadar haşlayın.
  • Diğer bir tarafta tencereye zeytinyağ ekleyin.
  • Bolca domates rendeleyin ve pişirin.
  • Haşlanan kuru biberleri süzün ve pişen domates rendesine ekleyin.Tuz ilave edin.
  • Bir süre daha pişirdikten sonra sarımsaklı yoğurt ile servis edin.

12 yorum :

  1. of bayılırım bu lezzetlere sarımsaklı yoğurtda olunca bandıra bandıra ye beni doyamazsın dadıma ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. SÜPER OLMUŞ..ELLERİNİZE SAĞLIK..ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN..SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  3. benbunu ekmek arası bile yerim :)

    eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  4. dolmalık kuru biberlerim var 1.5 kişiye de dolma yapılmadığından ben en iyisi bu tarifi deneyeyim :)))

    Çok hoşuma gitti yarına akşam menüm olabilürrrr

    ellerine sağlık Bahar hanım

    YanıtlaSil
  5. süper süper, ben de yapıyorum ama domates rendesi koymuyorum , bir sonrakini öyle deniycem Bahar, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Eline sağlık arkadaşım tam bir yaz yemeği anneler günün kutlu olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Ya cay sofrasinda,
    Yada kahvaltida tercih ediyor ve seviyorumm..
    Eline saglik

    Anneler gunu kutlu olsun
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık canım çok severim...

    YanıtlaSil
  9. bende bazı sebzelerin kurusunu daha çok seviyorum,nefis görünüyor baharcım ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  10. OHHHHHHH elinize sağlık.yazın kurutup hemen deneyeceğim

    YanıtlaSil
  11. bayılırım. enfes görünüyor. elinize sağlık. bu arada ilginizi çekeceğini düşündüm. www.tuzvebiber.com adresine ücretsiz üye olup tariflerinizi paylaşarak Migroslarda kullanabileceğiniz Money Puan kazanma şansı elde edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  12. kesinlikle benlik bir lezzet.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.