6 Ocak 2011 Perşembe

Patlıcanlı Patatesli Köfte


Malzemeler:
  • 3 orta boy patlıcan
  • 4 orta boy patates
  • 2 adet sivri biber 
  • 1 adet domates
  • Kızartmak için sıvı yağ
Köfte için:
  • 250 gr kıyma
  • 2 yemek kaşığı köfte harcı
Sosu için:
  • 1 yemek kaşığı salça
  • Tuz,karabiber,kırmızı biber
  • 2 su bardağı sıcak su
Yapılışı:
  • Patatesler ve patlıcanlar soyulur.Eşit miktarda halka halka dilimlenir.Kızartılır.
  • Köfte malzemesi yoğurulur.Kızartılır.Sos için malzemeler karıştırılır.
  • Patlıcan,patates,köfte,domates ve sivri biber kürdana dizilir.
  • Fırın tepsisine alınır.
  • Üzerine salçalı sos gezdirilir.
  • Fırında pişirilir.

5 yorum :

  1. Nasıl canım çekti :) Ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Afiyet bal şeker olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Beyaz Hanımeli.Sana yolluyorum bir porsiyon:))
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  3. Maşaallah arkadaşım hızına yetişilmiyor süpersin:)
    ellerine sağlık ayrıca iki renkli tatlın nefis olmuş ben de denemek istiyorum tarifi almıştım Papelamdan ama halen denemeye fırsatım olmadı
    afiyetler olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. SEVGİLİ PAPATYAM,
    DAHA YENİYİM YA ONDAN ÇOK HEVESLİYİM NAPALIM.:))))SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  5. Harika bir salata olmus. Ellerinize saglik. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.