22 Nisan 2012 Pazar

Kekikli Ekmek Pizzası


Bu tarifi bilmeyen,yapmayan yoktur sanırım.Bizim evde bayat ekmek pek tercih edilmez.Sıcak yemeğin yanına dahi kızartırım bayat ekmekleri.Ama sabah kahvaltısı için bundan başka alternatif tanımam.O kadar güzel oluyor ki 1,2,3 derken kaç dilim ekmek yediğinizi anlamıyorsunuz.Üzerine sucuk,salam,sosis ne isterseniz ekleyebilirsiniz.Üstelik çok pratik.


Malzemeler:

  • Bayat ekmek
  • Tere yağ
  • Domates
  • Dilimlenmiş kaşar peyniri
  • Kekik

Yapılışı:
  • Ekmekleri çok ince olmayacak şekilde dilimleyin.
  • Tere yağından küçük parçalar koparın ve ekmeklerin üzerine koyun.
  • Küçük boy domatesleri orta kalınlıkta dilimleyin ekmeklerin üzerine alın.
  • Kaşar peyniri dilimlerini de en üste koyun ve kekik serpiştirin.
  • 200 derece fırında üzerleri kızarana kadar pişirin.

7 yorum :

  1. ohh misss..yarin sabah yaptim gitti kendime ziyafet cekeyim:))tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. keşke benim annemde üşenmese de yapsa tarifi gösterdim sen yap ben yiyim dedi :D

    YanıtlaSil
  3. Bayat ekmekleri değerlendirmek adına nefis birsey,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. kahvaltılar için iyi bir seçim olur. ben de bunu biraz değişik yapıyorum. ama yine dilim üzerine fırınlayarak. eline sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık tarifler kolay ve güzel,ayrıca kullandığınız mutfak ürünleri de çok şık
    selda

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık fotoğraflar çok güzel,sunumlar harika servis kabının markası nedir acaba
    melike

    YanıtlaSil
  7. muhteşem bir kahvaltılık.ellerine sağlık.misler gibi...

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.