8 Kasım 2014 Cumartesi

Fındıklı Browni


Yazdan kalma hava var bu günlerde.Güneş camın arkasından insanın içini okşuyor.Böyle olunca da ben mutfak çıkmak istemiyorum.Bir an güneş enerjisi ile mi çalışıyorum acaba hissine de kapılmıyorum değil hani :)

Nefis bir Browni var efendim.Gerçek ve burum buram çikolata kokulu.Afiyet olsun.

Sağlık,mutluluk eksin olmasın sizden.


Malzemeler: 24 x 24 cm tepsi için

  • 125 gr tereyağı
  • 150 gr bitter çikolata
  • 3 yumurta
  • 125 gr toz şeker
  • 1 çimdik tuz
  • 1 çay kaşığı vanilya
  • 1,5 yemek kaşığı un
  • 1 yemek kaşığı kakao
  • 1 çay bardağı Fiskobirlik Kıyılmış Fındık

Yapılışı:
  • Çikolata ve tereyağı benmari usulü eritin.
  • Mikrodalga da eriterek kullandım.
  • Derin bir kabın içerine yumurtaları ve şekeri ekleyin mikser ile çırpmaya başlayın.
  • Çikolatalı karışım ılındıktan sonra yumurtaların üzerine ekleyin.
  • Kakao ilave edin.
  • Un ve bir çimdik tuz ile beraber tüm malzemeyi karıştırın.
  • Kıyılmış fındık ilave edin.
  • Yağlı kağıt serili fırın tepsisine boşaltın.
  • Önceden ısınmış 180 derece fırında 20 dk pişirin.

Kaynak:CahideJibek

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.